تجلیل از فرزندان مدافعان سلامت و شهرداران مدرسه

شهردار منطقه ۱۹ همزمان با هفته ملی کودک از مدافعان سلامت، فرزندان ایشان و برگزیدگان شهرداران مدارس منطقه در نشستی تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در این نشست گفت: فعالیت در محیط آموزشی باعث رشد و بالندگی می‌شود و نقش دانش آموزان در فرهنگ سازی بویژه در موضوعات زندگی شهر نشینی از جمله رعایت فرهنگ ترافیک(همیار پلیس)، نظافت و بهداشت عمومی و ترویج فرهنگ سازی از طریق انتشار آن در فضای مجازی مهم و تاثیر گذار است.

توکلی بر ارائه پیشنهادات و ایده های دانش آموزان به مسئولین در راستای اداره شهر و بی تفاوت نبودن نسبت به مشکلات پیرامونی محل زندگی و شهر آنها تاکید کرد.

او ضمن تشویق دانش آموزان و ترغیب آنها به تزریق واکسن بیان کرد: از آنجایی که ویروس کرونا معضل جهانی است، تزریق واکسن باید یک تصمیم جمعی و جدی باشد و شما دانش آموزان می توانید همکلاسی، خانواده، همسایه و دیگر افراد را برای تزریق واکسن تشویق کنید تا هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

شهردار منطقه ۱۹ در این مراسم از استقرار تیم واکسیناسیون سیار در راستای تسریع روند تزریق واکسن به شهروندان ساکن در این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام با هماهنگی و مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران در قالب ارائه خدمات واکسیناسیون با مراجعه به درب منازل سالمندان، خانواده معظم شهدا، افراد دارای معلولیت و شهروندانی که بنا بر دلایلی امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند، صورت می گیرد.
توکلی اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در مدارس این منطقه را از دیگر اقداماتی دانست که در راستای تسهیل در روند واکسیناسیون شهروندان ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در ۵ مدرسه منتخب منطقه اجرا شده است و از مدافعان سلامت و فرزندانشان و نیز برگزیدگان شهرداران مدارس با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.
 

۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 13600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =