کودکان محلات منطقه ۹ معاون و مدیر ادارات شهرداری شدند

به مناسبت هفته ملی کودک و با هدف تقویت مسئولیت پذیری و افزایش خودباوری آنان، اداره آموزش‌های شهروندی نسبت به دعوت از کودکان و در اختیار قراردادن واحدهای مختلف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه به آنها اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۹، علیرضا خامسیان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: به هر میزان اطلاعات اقشار مختلف شهروندان از جمله کودکان از شهر ارتقا پیدا کند شهر پویا و زنده تر می شود.
او افزود: تدوین سیاست‌ها و مجموعه ضوابط یکپارچه و تقویت سطوح عملکردی متضمن تأمین نیازهای کودکان در بناها و فضاهای شهری که در آن‌ محیط‌های شهری امن، ایمن، خلاق و شاد فراهم آمده باشد؛ از اهداف و اولویت‌های این معاونت است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ همچنین اظهار کرد: طی این برنامه کودکان با کلیه ادارات معاونت اجتماعی و شرح وظایف و ماموریت های آنها آشنا شده و پیشنهادات خود را به منظور متناسب سازی فعالیت‌های ادارات با نیاز کودکان به مدیران ادارات ارائه کردند.
خامسیان هدف از اجرای این برنامه  را کسب تجربه جدید و مفید برای کودکان دانست و عنوان کرد: کودک و نوجوانِ امروز، با قرار گرفتن در موقعیتی مسئولانه و تجربه کار مدیریتی در این سن، خود را برای آینده‌ای درخشان و آینده ساز آماده خواهد کرد.
در پایان این برنامه نیز تفاهم‌نامه ای بین کودکان با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه٩ منعقد شد. یکی از بخش‌های متفاوت  این برنامه این بود که هریک از کودکان دقایقی را در جایگاه مدیر ادارات مختلف و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته و به انجام امور پرداختند و جلساتی را برگزار کردند.

۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 13656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =