شتاب واکسیناسیون با استقرار اتوبوس سیار زندگی

اتوبوس سیار واکسیناسیون در منطقه ۱۹ به منظور تسریع در امر تزریق واکسن کرونا به شهروندان در خیابان انقلاب، مستقر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه واکسیناسیون عمومی شهروندان را امری ضروری برای گذر ایمن از پاندمی دانست و بیان کرد: در راستای اجرای پویش ((تهران دوباره جان می گیرد)) اتوبوس سیار واکسیناسیون در خیابان انقلاب که به دلیل مجاورت با بازار بزرگ احسانی معبری پرتردد محسوب می شود، مستقر شد. 

توکلی افزود: این پویش با آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی آیت اله سعیدی که مجهز به دو گیت و دو کانتر برای تزریق واکسن است، کلید خورد.

شهردار منطقه ادامه داد: علاوه بر فعالیت مراکز بهداشت جنوب تهران در تزریق واکسن به شهروندان و پایگاه‌های واکسیناسیون بوستان بزرگ ولایت در دو بخش خودرویی و عادی، سایت ورزشگاه شهید کافی نیز به تازگی آغاز به کارکرده و با تجهیز ۵ ایستگاه، از ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۶۰۰ نفر برخوردار است.

او با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون سیار شهروندان با مراجعه به در منازل سالمندان، افراد دارای معلولیت و خانواده معظم شهدا اعلام کرد: در فرایند واکسیناسیون شهروندان، نگاه ویژه ای نیز به اقشار آسیب پذیر و محروم شده و در همین راستا تاکنون این طرح در روستاهای نواحی ۴ و ۵، کوره های آجرپزی، اسکان کارگری و مددسرا اجرا شده است.

۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 13714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =