شهردار منطقه ۱۱ معارفه شد

روز گذشته آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۱ با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار و حکم سید محمد موسوی از سوی شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه ۱۱ ابلاغ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر استراتژی های تعریف شده از سوی شهردار تهران مبنی بر رسیدن به هدف " تهران الگوی کلان شهر جهان اسلام " گفت: برای رسیدن به این هدف باید ایده آل های بلند تعریف کرده و تلاش کنیم. همان گونه که شهر تهران به عنوان یک الگو در کشور مطرح است و قدم های مثبت الگو خواهد شد.

نظری افزود: برای این که شهر تهران الگو شود؛ کسب رضایت مردم در سایه الطاف خداوند بر ما لازم است و این شهر اگر بخواهد الگو شود؛ در سطح جهان اسلام مطرح خواهد شد.

او با تأکید بر تلاش و کار مضاعف، کار محوری در مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: ملاک عمل ما را کار ایجاب می کند و باید کار محوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به همجواری منطقه ۱۱ با پردیس حکومتی و لزوم توجه بیشتر به خدمت رسانی در این محدوده، بر اهمیت نگهداشت شهر بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تأکید کرد و ادامه داد: امکانات نگهداشت شهر تقویت خواهد شد و نیازها تأمین می شود.

همچنین سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ نیز ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده توسط شهردار و کارکنان این منطقه در دوران هفت سال مدیریت نصراله آبادیان، گفت: تمام تلاش و توانم را برای خدمت گزاری به مردم شریف این منطقه به کار خواهم گرفت و سعی خواهم کرد مردم داری و سیره معصومین را سر لوحه کارم قرار دهم.

موسوی با بیان این که در شهرداری منطقه ۱۱ بنای کار مبتنی بر همدلی خواهد بود؛ بر خرد جمعی، مشورت با متخصصین و پیشکسوتان و استفاده از تخصص صاحب نظران حوزه شهری تأکید کرد و افزود: موفقیت های  شهرداری منطقه ۱۱ و رسیدن به نقطه مطلوب با کمک کارکنان به دست آمده است.

او همچنین تمرکز فعالیت های پیش رو را برنامه محوری عنوان کرد و ادامه داد: برنامه ما جزئی از برنامه های کلی و سیاست های شورا خواهد بود. همچنین کار محوری و کار جهادی را سر لوحه امور قرار خواهیم داد و تمرکز بر معضلات و آسیب های اجتماعی، امور فرهنگی اولویت دارد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱ استفاده از ظرفیت های داخلی شهرداری مخصوصا منطقه مغتنم است و با کمک شما به اهداف مورد نظر و سیاست های کلی شهرداری تهران دست خواهیم یافت.

در این نشست سردار رضا پور فرمانده سپاه انصار المهدی و جمعی از معاونین و مدیران حضور داشتند؛ حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با ابلاغ حکم سید محمد موسوی به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۱ از سوی شهردار تهران، از خدمات و تلاش های نصراله آبادیان شهردار پیشین این منطقه قدردانی کرد.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 13731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =