تجلیل از مادر شهیدان «دره باغی»

شهردار منطقه ۸ گفت: خدمت به مردم به خصوص خانواده شهدا و جانبازان افتخار کارکنان شهرداری منطقه ۸ است و امیدواریم با مدیریت عقلانی و جهادی بتوانیم این خدمت رسانی را سرعت ببخشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸،فاطمه تنهایی شهردار منطقه به همراه زهرا شمس احسان عضوشورای شهر و محمد جواد تاجیک مشاور شهردار تهران با حضور در منزل شهیدان والا مقام علیرضا و غلامرضا دره باغی حضور یافتند و با مادر و خانواده شهدا دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت درگذشت پدر شهدای بزرگوار این خانواده گفت: خانواده های شهدا فرزندان عزیز خود را در راه رضای معبود و در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کردند ،اسوه های ایثار و فداکاری هستند وامیدوارم با کمک خداوند بتوانیم خدمت رسانی در شان این عزیزان داشته باشیم.

 تنهایی افزود: با نگاه  ایثار و خدمت جهادی می توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

شهردار منطقه ثامن همچنین با تاکید بر لزوم دیدارمستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد شهیدان که به تعبیر مقام معظم رهبری،کمتر از شهادت نیست افزود:  پیگیری و تسهیل در امور و رفع مشکلات خانواده بزرگ شهدا وظیفه ما است.

زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران نیزدراین دیدار افزود: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی صیانت کردند و همه ما وظیفه داریم یاد این ایثارگری ها و از جان گذشتگی ها را گرامی بداریم.

۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
کد خبر: 13756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =