برنامه محوری معیار خدمت در قبله تهران است

شهردار منطقه ۲۰ در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران بر برنامه محوری و داشتن روحیه بسیجی و جهادی برای خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢٠؛ ناظم رضوی در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران با اشاره به ویژگی های منطقه ۲۰ گفت: مبنا و معیار ما شایسته سالاری و تقویت روحیه جهادی در راه خدمت رسانی به شهروندان است و بر سه عنصر تعقل، منطق و برنامه محوری و رعایت اخلاق بسیجی عمل می کنیم.

رضوی با تاکید بر اینکه اصلاح رویه های نادرست جاری و ارائه پیشنهادات برای افزایش کمی و کیفی خدمت به مردم می بایست مد نظر همه مدیران و همکاران باشد، افزود: به منظور جلب اعتماد و رضایت شهروندان از مدیریت شهری، تمامی فعالیت ها بر اساس تصمیم گیری حرفه ای، چابک سازی و به سرعت اجرا شود.

او در پایان ضمن استماع دیدگاه های مدیران منطقه، به برنامه محور بودن و اقدامات سازنده و پیشرونده برای خدمت به شهروندان تاکید کرد.

این گزارش حاکی است شهردار منطقه به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته، با همراهی معاون فنی و عمرانی، مسئول پیگیری امور شهردار، شهردار ناحیه ۶ و مدیر روابط عمومی از روند پیشرفت پروژه عمرانی پیاده راه بی بی شهربانو و در ادامه با همراهی شهردار ناحیه ۲ از خانه کشتی، احداث سرای محله حمزه آباد و پایانه تاکسی رانی جوانمردقصاب بازدید کردند.

رضوی در ادامه ضمن بازدید از محل استقرار قطار دودی به صورت سرزده با حضور در شهرداری ناحیه ۲ با شهردار و کارکنان این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

شهردار منطقه در بازدید شبانه به صورت سر زده با همراهی دبیر شورایاری محله نفرآباد و هاشم آباد از این محله بازدید کرد و ضمن بررسی امکانات این محله و استماع مشکلات شهروندان، بررسی کارشناسی و تخصصی مجدد اجرای طرح احیا محله نفرآباد را مورد تاکید قرار داد. در ادامه ناظم رضوی از مرکز واکسیناسیون خودرویی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) بازدید کرد.

۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 13819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =