لزوم ارتقای سطح رضایت بازنشستگان شهرداری

آیین تکریم مدیرعامل سابق سازمان بازنشستگی و معارفه مدیرعامل جدید این سازمان با حضور معاون مالی واقتصاد شهری و معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، ابوالفضل فلاح، معاون مالی و اقتصاد شهری در این جلسه ضمن ابلاغ پیام سلام شهردار تهران به بازنشستگان شهرداری تهران که عمر خود را در خدمت آبادانی شهر تهران سپری کرده‌اند، گفت: در حال حاضر اقدامات مناسبی در سازمان بازنشستگی انجام شده است و جادارد از اقدامات صورت گرفته در این مدت قدردانی کرده و اضافه کنم که تغییرات به منظور حرکت روبه جلو صورت می گیرد و رویکرد مدیریت شهری  تقویت تکریم بازنشستگان بیش از پیش است.

او با بیان اینکه به دلیل اهمیت سازمان بازنشستگی، شهردار تهران دو نفر از معاونان خود را به عضویت هیات مدیره سازمان بازنشستگی منصوب کرد، گفت: جواد مالکی، مدیر عامل جدید سازمان بازنشستگی از نیروهای خوشنام شهرداری تهران هستند که در حوزه مالی، تعامل با ارباب رجوع و ایجاد ارتباط با دیگران متخصص هستند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: خدماتی که ما به مردم ارائه میدهیم نزد خدای متعال محفوظ است، خصوصا اینکه مخاطب ما بازنشستگان باشند که همانند پدران و مادران ما هستند و خدمت به پدر و مادر اجر اخروی فراوانی دارد و باید با شایستگی باآنها رفتار کرد.

 باید سطح رضایت بازنشستگان را ارتقا دهیم

 لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران هم در این مراسم گفت: در سازمان بازنشستگی باید سطح رضایت بازنشستگان را ارتقا دهیم زیرا این امر تاثیر مستقیم روی کارمندان دارد، زیرا کارمندان آینده خود را در وضعیت بازنشستگان می بینند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا با اشاره به سیره و منش شهدا، گفت: باید از زندگانی شهدا الگو بگیریم زیرا بزرگترین مزیت آن عزیزان این است که خود را وقف خدمت به مردم و کشور کردند و ارزش واقعی یک مسئول این است که وقت خود را صرف خدمت به دیگران کند، خصوصا قشر محترمی مانند بازنشستگان که یک عمر باشرافت زحمت کشیدند، همه ما باید این فرصت را مغتنم بدانیم و تا بتوانیم توشه آخرت خود را از این فرصت بدست آمده مهیا کنیم.

او با بیان اینکه تحول در شهرداری تهران خواسته مردم و شعار شهردار تهران است و همه باید در این راستا گام برداریم، افزود: نیروی انسانی مهم ترین ابزار تحول در هر مجموعه‌ای است، زیرا اگر مجموعه‌ای بخواهد تلاشی انجام دهد با اتکا به نیروی انسانی خود این حرکت را آغاز می‌کند. به همین دلیل نباید به وضع موجود بسنده کرد و راضی بود و این تغییر و تحولات به همین دلیل است.

 عملکرد ما در آینده سنجیده می شود

سیدمهدی نادمی، مدیر عامل سابق سازمان بازنشستگی نیز در این مراسم گفت: در ادبیات دینی و میهنی ما موضوع ارج نهادن به پیشکسوتان بسیار موردتایید قرار گرفته و خدا را از بابت  این موهبتی که به من عطا شد و توانستم در این سالها به بازنشستگان عزیز شهرداری تهران خدمت کنم، شاکرم.

نادمی ادامه داد: در این جلسات مرسوم است مدیران از عملکرد مثبت خود صحبت کنند و نقاط ضعف را توجیه کنند ولی ترجیح من این است که عملکرد ما در سازمان بازنشستگی در آینده سنجیده شود.

او اضافه کرد: باتوجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در سه سال گذشته تامین منابع مالی دشوار بود، اما با این حال توانستیم منابع مالی را جهت همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان فراهم نماییم.

بازنشستگان سرمایه‌های سازمان هستند

جواد مالکی، مدیرعامل جدید سازمان نیز بازنشستگان را سرمایه‌های این سازمان برشمرد و گفت: ما همواره در کنار  بازنشستگان هستیم  و از تجربیات این عزیزان بهره خواهیم برد، همچنین من دست همه کسانی که می توانند ما را در ارائه خدمات مطلوبتر به بازنشستگان یاری دهند به گرمی می فشارم  و از این عزیزان استقبال می کنم.

او با بیان اینکه رسمی شدن پرسنل باید قانون مدون و مشخصی داشته باشد، زیرا تاخیر در رسمی شدن کارکنان شهرداری تهران و انتقال کسور می‌تواند شوک‌های زیادی را به سازمان بازنشستگی وارد کند، گفت: پرداخت کسور شاغلان یک پشتوانه برای سازمان است و کاهش و تاخیر در پرداخت ها،  سازمان را دچار مشکل می کند.

مالکی حضور دو نفر از معاونان شهردار تهران را در هیات مدیر سازمان ارزشمند دانست و گفت: امید است با حضور دو نفر از معاونان شهردار تهران بتوانیم خدمات مطلوب و مناسبی به بازنشستگان ارائه کنیم.

در این مراسم حکم جواد مالکی به عنوان مدیرعامل سازمان بازنشستگی توسط معاون مالی و اقتصاد شهری اهدا شد و از خدمات سید مهدی نادمی تجلیل به عمل آمد.

۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 13826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =