از ۶۰ ورزشکار منطقه ۱۵ تجلیل شد

آئین تجلیل از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه ۱۵ با حضور علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ برگزار و از ۶۰ نفر از مربیان ایستگاه‌های صبحگاهی، کارشناسان ورزشی و فعالان حوزه ورزش بانوان و آقایان منطقه تقدیر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و هفته تربیت بدنی گفت: امروزه با توسعه شهرنشینی و آپارتمان نشینی و گسترش دامنه استفاده از ابزارهای فناوری، تحرک شهروندان به شدت کاهش یافته و این مساله منجر به اضافه وزن و افزایش بیماریهای قلبی و عروقی، ناآرامی های روانی و ... شده است.

به گفته او، در عصر کنونی به ویژه در کلان شهرها، ورزش برای داشتن زندگی سالم نیازی ضروری است تا سلامتی و شادابی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

جعفری در ادامه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای ورزشی در منطقه اشاره کرد و افزود: در سالهای گذشته با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعدادیابی خوبی از شهروندان در رشته‌های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیت‌های درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است. تجربه نشان داده هرگاه توجه و حمایتی از یک رشته ورزشی در این منطقه انجام شده، شهروندان به خوبی از این فرصت و فضا بهره برده و در میادین ملی و بین المللی ورزش، مدال آوری کرده اند.

سرپرست شهرداری منطقه افزود: منطقه ۱۵، منطقه قهرمان پروری است و ورزشکاران و داوران ارزنده‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی توانسته‌اند از این منطقه به عرصه‌های بین‌المللی راه یافته و برای  میهن اسلامی افتخارآفرین باشند.

جعفری در پایان ضمن تقدیر از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه ابراز امیدواری کرد: مربیان و کارشناسان همچنان با شور و انگیزه به فعالیت خود ادامه داده و بتوانند شهروندان بیشتری را جذب ورزش کنند تا شاهد سلامتی، نشاط و پویایی شهروندان باشیم.

علاوه بر سرپرست شهرداری منطقه، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، جمعی از پیشکسوتان ورزشی، مربیان ورزشی و ایستگاه‌های صبحگاهی، فعالان و کارشناسان ورزشی در این مراسم حضور داشتند که در پایان از ۶۰ نفر از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه تجلیل و از زحمات یکسال گذشته آنان تقدیر شد.

بر پایه این گزارش، ۲۹ ایستگاه ورزش شهروندی، شامل ۱۶ ایستگاه بانوان و ۱۳ ایستگاه آقایان در سطح بوستان‌های منطقه فعال است و شهروندان منطقه استقبال خوبی از این ایستگاه‌ها دارند.

۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 13850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =