قهرمانان و مدال‌آوران سرمایه مردم هستند

شهر: معاون شهردار تهران گفت: شما ورزشکاران سرمایه جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران هستید، سرمایه مردم فقط مادی نیست، بلکه آنچه که مهم است نیروی انسانی و قهرمانانش است.

به گزارش شهر، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ظهر امروز - دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - در آیین تجلیل از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ، با بیان اینکه قرار بود این مراسم هفته گذشته برگزار شود، خطاب به مدال‌آوران کشتی گفت: تا رسیدن به این مرحله و قهرمانی، راه سخت و بزرگی بود که انجام دادید و قله‌نشین شدید.  

او در ادامه افزود: بسیاری دست شما را گرفتند و کنار شما ایستادند و حالا شما ورزشکاران سرمایه جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران هستید، سرمایه مردم فقط مادی نیست بلکه آنچه که مهم است نیروی انسانی و قهرمانانش است.  

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه جامعه ایران خیلی به روحیه و نگاه ورزشکاران و قهرمانان نیاز دارد، توضیح داد: در کشور مشکلاتی وجود دارد که با کمک ورزشکاران حل می‌شود. شما قهرمانان می‌توانید برای جامعه جوان ما الگوسازی کنید تا افتخارتان چند برابر شود. چرا که نگاه‌ها بیش از گذشته روی شما و به سبک زندگی شما است.  

توکلی‌زاده به مدال‌آوران کشتی گفت: ما نیاز داریم که شما ورزشکاران کنار مردم باشید. دل مردم برای چهره‌هایی مثل جهان پهلوان تختی تنگ شده است. امروز باید دست جوانی که به سمت اعتیاد رفته و یا دچار معضلات و آسیب‌های اجتماعی شده است را بگیرید.  

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران افزود: در شهرداری تهران و با راهنمایی شهردار تهران در بخش ورزش اقدامات موثری انجام شود تا شهر تهران را به شهر قهرمان‌پرور تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، در آیین تجلیل از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، محمد محمودی پیشکسوت قهرمان کشتی، محمدرضا طالقانی رییس سابق فدراسیون کشتی،منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی ایران، خانواده شهید وحید زمانی‌نیا، مجتبی محرمی فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال، محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی کشتی، بهنام ابوالقاسم‌پور و چند نفر از اعضای شورای شهر تهران حضور دارند.

۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 13863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =