بهسازی وضعیت روشنایی محورهای مواصلاتی پل‌های سواره در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از رفع نواقص سیستم‌های روشنایی پل‌های سواره رو در محورهای اصلی منطقه ۱۹ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای زیباسازی بصری، سهولت تردد خودروهای عبوری در ساعات شب و بهسازی وضعیت روشنایی این محورهای مواصلاتی در ۱۴ پل سواره رو در حال اجرا است.

او از طراحی، چاپ  و نصب بنرهای مزین به تصاویر شهدا با طراحی جدید خبر داد و افزود: در همین راستا بنرهای تصویر شهید مهدی باکری در بیلبورد واقع در بوستان شهید باکری و تصویر شهید حاج احمد کاظمی در بیلبورد واقع در ابتدای بزرگراه شهید کاظمی اکران شد.

توکلی در ادامه با اشاره به تجهیز بوستان نسترن به سرویس بهداشتی اعلام کرد: عملیات اجرایی ساخت این سرویس ۷ چشمه به اتمام رسیده و با تجهیز سرویس بهداشتی بانوان به اتاق مادر و کودک و دو سرویس مناسب سازی شده ویژه معلولین بزودی بهره برداری خواهد شد.

شهردار منطقه در تشریح سایر اقدامات زیباسازی در حوزه نگهداشت شهر بیان کرد: در همین راستا کلیه پرچم‌های پایه کوتاه و نیز ۵ پرچم پایه بلند ایران تعویض شد. علاوه براین در ادامه فعالیت‌های اجرایی رفع نازیبایی‌های بصری، نزدیک به ۳ هزار متر مربع نماهای شهری این منطقه از نوشتارهای تبلیغاتی غیر مجاز پاکسازی شد.

۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 13874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =