توضیحات شهردار تهران درخصوص انتصابات در جلسه هفته آینده شورا

شهر: چمران گفت: شهردار تهران هفته آینده در صحن شورا حضور پیدا خواهند کرد و در خصوص انتصابات به صورت عمومی توضیح خواهند داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سه شنبه- ۴ آبان ۱۴۰۰- در حاشیه هجدهمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران گفت: امروز براساس برنامه ریزی‌ها مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در صحن شورا حضور پیدا کرده و گزارشی از  شرکت برق ارائه دادند. به همین ترتیب در هفته های آتی از بقیه مسئولان دعوت خواهد شد تا با اعضای شورا درباره مسائل و ظرفیت های شهر گفت و گو داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در ادامه دو تن از معاونین شهردار در صحن حضور پیدا کردند تا در خصوص برنامه‌های معاونت مربوطه توضیح دهند که به علت کمبود وقت فقط معاون حمل و نقل و ترافیک در صحن صحبت داشتند. ارائه برنامه های معاونت مالی و اقتصاد به هفته آینده موکول شد.

چمران ادامه داد: در جلسه امروز یک فوریت سند سیاست های کلی حاکم بر بودجه ۱۴۰۱ تصویب شد و شورا باید آن را تدوین کرده و به شهرداری ابلاغ کند.

او در پاسخ به سوال تغییر و توسعه حمل و نقل عمومی گفت: شهرداری و شورا در این زمینه تلاش های لازم را انجام داده اند. علیرضا زاکانی شهردار تهران هم در جلسات هیات دولت این موضوع را مطرح کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های قبلی مقرر شد حدود ۶۰۰ واگن و تعدادی اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی وارد شود. قبلا هم این مسئله را مطرح کردم اگر این واگن ها الان خریداری شود، دو سال آینده وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد. برای خرید اتوبوس هم همین طور است و حداقل ۶ ماه زمان خواهد برد.

چمران با تاکید بر استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی عنوان کرد: به دلیل بیماری کرونا شهروندان از خودروهای شخصی استفاده می کنند و همین امر باعث  ایجاد ترافیک شهری خواهد شد.

او درخصوص هیات انتصاب گفت: شهردار تهران هفته آینده در یک پیش جلسه و یا در صحن شورا حضور پیدا خواهند کرد و در این خصوص به صورت عمومی توضیح خواهند داد.

۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 13897

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =