افزایش مسافران خطوط ۳ و ۵ مترو در صبح امروز

شهر: به گفته علی عبدالله پور؛ به علت مشکلاتی که روز گذشته در سطح شهر اتفاق افتاده بود، مسافران بیشتری امروز از مترو استفاده کردند.

روز گذشته مترو تهران به علت اختلال در سامانه پمپ بنزین‌ها تا ساعت ۱۲ شب به شهروندان خدمت رسانی کرد. همچنین با دستور شهردار تهران ارائه سرویس مترو تا ساعت ۹ امروز صبح (۵ آبان ۱۴۰۰) رایگان بود.

در همین رابطه؛ علی عبدالله پور، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با شهر درباره وضعیت آمار مسافران امروز صبح، توضیح داد: امروز صبح آمار مسافران مترو نسبت به روز گذشته افزایش یافته بود. این افزایش در خط ۵ و به ویژه خط ۳ قابل مشاهده بود. به علت مشکلاتی که روز گذشته در سطح شهر اتفاق افتاده بود، مسافران بیشتری امروز از مترو استفاده کردند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ درحال حاضر آمار مسافران مترو در روز به مرز یک میلیون نفر رسیده است.

عبدالله پور در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه ممکن است دوباره ارائه سرویس همانند شب گذشته ادامه داشته باشد، بیان کرد: در صورت نیاز و با صلاحدید شهردار تهران، آمادگی کامل برای سرویس رسانی مترو تا ساعت ۱۲ شب و استفاده رایگان از مترو وجود دارد.

او در پایان درباره وضعیت سرفاصله‌ زمانی قطارها عنوان کرد: درحال حاضر سرفاصله زمانی قطارها به صورت عادی است اما در صورت ازدحام آمادگی اعزام قطار فوق العاده وجود دارد.

۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 13923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =