هویت شهر تهران وابسته به ری است

شهردار منطقه ۲۰ به همراه جعفر شربیانی عضو شورای شهر و حجت الاسلام عامری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرری با آیت‌الله شاه چراغی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ری دیدار کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در این دیدار آیت الله شاه چراغی ضمن تاکید بر اهمیت ویژه فعالیت های شهرداری منطقه ۲۰ در خدمت رسانی به شهروندان، گفت: تمام توان عالی مدیریت شهرری در راه کمک به مدیریت شهری جدید به کار گرفته خواهد شد و ما هم دلسوزانه و صبورانه کنار شهردار منطقه خواهیم بود.

آیت الله شاه چراغی افزود: هویت شهر تهران وابسته به ری است و توجه به موضوعات تاریخی، مذهبی و هویتی بسیار حائز اهمیت است.

او با اشاره به نقش مردم ری به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی بالاخص در خنثی سازی فتنه سال ۸۸، ضمن انتقاد به سرازیر شدن مشکلات شهری پایتخت به ری، خواستار رسیدگی ویژه مدیریت شهری به این مسائل شد.

امام جمعه شهرستان ری ضمن تبریک انتصاب سید محمد ناظم رضوی به عنوان شهردار منطقه ۲۰، گفت: با شناختی که از مسائل شهرری وجود دارد می‌توان تحولات مثبت زیادی در راه گره گشایی در توسعه این شهر انجام شود.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ ضمن تشکر از آیت الله شاه چراغی افزود: توجه به مسائل مذهبی و عناصر توسعه‌ای شهرری در راستای اجرای برنامه‌ها و اقدامات جهادی باید بعنوان یک الگو در سایر مناطق نیز مشاهده شود.

او با اشاره به موضوعات مهمی مانند پیگیری مشکلات اهالی محله نفرآباد –هاشم آباد با توجه به مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، احداث پارکینگ، پیگیری احداث باغ موزه شهدا، توجه به پروژه‌های گردشگری و مذهبی و تسهیل در ایجاد زیر ساخت‌های اقتصادی شهری و توجه به طرح‌های توسعه‌ای در سطح محلات افزود: تمام فعالیت‌های نیمه تمام و توجه به اقدامات بالفعل و جهادی از اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری این منطقه است تا شهروندان هر چه سریعتر طعم خدمت بسیجی و جهادی را احساس کنند.

ناظم رضوی با تاکید بر اهمیت چابک سازی و سلامت در کار افزود: همگرایی با سازمان‌های اجرایی و اداری شهرری برای سرعت بخشی در خدمت رسانی به شهروندان در دستور کار است.

در این دیدار جعفر بندی شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات با اشاره به اهمیت حل مشکلات محله نفرآباد هاشم آباد، گفت: با فعالیت مدیریت شهری جدید و مشارکت موثر شهروندان، این شهر به منطقه ویژه ارتقاء یابد.

۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 13924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =