برای تبدیل منطقه ۲۰ به یک منطقه ویژه، نیازمند اختیارات ویژه هستیم

اولین دیدار رسمی شهردار منطقه ۲۰ با دبیران شورایاری و معتمدین محلات با بررسی مشکلات و نیازمندی‌های محلات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ گفت: برنامه محوری و داشتن روحیه بسیجی و جهادی برای خدمت رسانی شایسته به شهروندان از برنامه‌های مدیریت شهری این منطقه است و تلاش خواهیم کرد علاوه بر تکمیل فعالیت‌های نیمه تمام، پروژه‌های جدید توسعه محلی را آغاز کنیم.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه ری به عنوان یکی از پهنه‌های بزرگ تاریخی در کشور با بیشترین آثار تاریخی گنجینه‌ای از اصالت و هویت است افزود: ری به واسطه وجود موثر آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزادگان مجاور در دنیای مدرن شهری با بحران بی هویتی روبرو نخواهد شد.

 او با بیان اینکه مشکلات محله نفرآباد و هاشم آباد به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ارجاع داده شده است گفت: برای احیای این محله قدیمی رعایت قوانین میراث فرهنگی الزامی است و به منظور مساعدت به اهالی این محله تسهیلات ویژه به آنان ارائه می شود.

شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد: به منظور رسیدگی به محلات، بازدیدهای میدانی از محلات در برنامه‌کاری قرار دارد و برای ریشه‌یابی و رسیدگی به مشکلات به تعامل و کمک شورایاران و معتمدان محلات نیازمندیم.

او با تاکید بر اینکه باید فرایندهای خدمات رسانی به شهروندان کوتاه‌تر شود گفت: برای تبدیل منطقه ۲۰ به یک منطقه ویژه، نیازمند اختیارات ویژه هستیم.

۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 13931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =