از دیدار با خانواده شهدا و بازدید از پروژه ها تا حضور در جمع نخبگان و مردم

شهردار تهران در اولین گام از سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق پایتخت ‌به منطقه ۲۰ تهران رفت.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق پایتخت را به منظور بررسی مشکلات، چالش ها و فرصت‌های موجود در هر منطقه به منظور افزایش سطح رضایتمندی شهروندان از امروز پنجشنبه ۶ ابان ماه آغاز کرد.

شهردار تهران در اولین گام به منطقه ۲۰ شهر تهران رفته و از بخش های مختلف این منطقه بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفت.

زاکانی ابتدا در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) حاضر خواهد شد و پس از زیارت و اقامه نماز با حضور در نواحی منطقه ۲۰، شهر ری از پروژه ها و وضعیت این منطقه بازدید خواهد کرد.

شهردار تهران همچنین دیدار و گفت و گویی با تولیت استان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع)، خانواده شهدا، نخبگان منطقه خواهد داشت.

او همچنین نماز مغرب و عشا را در یکی از مساجد شهر ری اقامه  و سپس در جمع مردم منطقه به مشکلات آنها گوش خواهد داد.

در این برنامه یک روزه معاونین شهردار تهران به نواحی مختلف منطقه ۲۰ خواهند رفت تا از نزدیک مشکلات موجود احصا شده و در جلسه ای با حضور مسیولان این منطقه برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

شهردار تهران در اولین برنامه خود در منطقه ۲۰ پس از زیارت مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده حمزه بن موسی الکاظم و حضرت طاهربن زین العابدین و قرائت زیارت نامه بر سر قبور حاج میرزا عبدالکریم حق شناس، سید ابراهیم خسرو شاهی، شیخ حسین پهلوانی و تنی چند از بزرگان مدفون در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حاضر شده و با قرائت فاتحه ای یاد این عزیزان را گرامی داشت.

پس از زیارت مرقد عبدالعظیم حسنی(ع) جلسه ارزیابی و نظارت ستادی شهردار تهران در ساختمان شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در ابتدای این جلسه گفت: خوشحالم که برنامه حضور را از قبله تهران (ری) آغاز کردیم و امیدوارم این حضور مقدمه کارها و اقدام های بزرگ در مناطق باشد و در این بازدید ها امکانی فراهم شود که پیوستگی های لازم برای شناخت مشکلات بدون واسطه ایجاد شود و  این آغاز با اقدام و عمل جهادی همراه باشد تا بتوانیم به فضل الهی به نتایج مطلوبی برسیم.

زاکانی ادامه داد: توجه همزمان به روح و کالبد، دقت در تغییر و تحول، ایجاد زمینه رشد تعالی و پیشرفت برای شهر تهران است. برنامه های بازدیدهای در مدیریت شهری ایجاد این تغییرات است و امیدوارم مردم این تلاش و تغییرات را در شهر ببنند.

در این بازدید سجاد محمد علی نژاد مشاور و مدیر کل حوزه شهردار در ادامه جلسه گفت: بعد از جلسه با معاونت ها ، هر یک به نواحی خواهند رفت و جلسات تخصصی خود را با معاونان متخصص منطقه برگزار می‌کنند و در آخر جمع بندی بازدید را ارایه خواهند کرد.

مشاور شهردار تهران افزود:با شهردار تهران از ۴ پروژه بازدید خواهیم کرد و در پایان جلسه بعد از  بررسی موارد مصوبات اعلام خواهد شد.

تلاش برای کم کردن فاصله شمال و جنوب تهران

جعفر بندی شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در این بازدید گفت: توجه به مردم شریف جنوب تهران بسیار پر اهمیت  است و باید تاکید کنم  مشکلات مناطق جنوبی پایتخت بسیار به هم شبیهند. اگر بخواهیم کارامدی نظام جمهوری اسلامی در اداره شهر را متبلور کنیم حل مشکلات تلنبار شده جنوب شهر مصداق این اقدام است.

در ادامه این بازدید عضو هیات رییسه شورای شهر تهران افزود: شهرداری و شورای شهر ششم در کنار هم به دنبال حل مشکلات و کم کردن فاصله شمال و جنوب تهران است و امیدوارم این شعار در این دوره از مدیریت شهری تحقق پیدا کند.

دستور تامین اعتبار بازسازی  زمین چمن شهر سالم

پس از جلسه ستاد، شهردار تهران، از زمین چمن شهر سالم منطقه ۲۰ و آخرین وضعیت بازسازی آن جهت استفاده عمومی شهروندان بازدید و دستور تامین اعتبار بازسازی آن را صادر کرد .
بر اساس اعلام کارشناس مجموعه اعتبار لازم جهت بازسازی زمین چمن شهر سالم این منطقه،۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

پیشنهاد ایجاد تفرجگاه و فضای سبز در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)

در ادامه علیرضا زاکانی شهردار تهران از تقاطع غیر همسطح جاده معدن و بام ری نیز بازدید کرد. در طی این بازدید پیشنهادی از سوی مدیریت شهری منطقه ۲۰ برای این منطقه ایجاد تفرجگاه و فضای سبز در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به اتوبان ازادگان برای استفاده شهروندان است،  مطرح شد.

در ادامه علیرضا زاکانی شهردار تهران از کارخانه سیمان ری منطقه ۲۰ نیز بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید کاوه حاج علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گزارشی از آخرین وضعیت کارخانه به شهردار تهران ارایه کرد و در بخشی دیگر از این گزارش طرح های پیشنهادی برای بازسازی کارخانه ارایه شد 

پیشنهاد مدیریت شهری منطقه ۲۰ برای کارخانه سیمان احداث کارخانه نوآوری و موزه سیمان است.

دیدار زاکانی از خانواده معظم شهید علی معطری

 شهردار تهران در ادامه بازدید خود از منطقه ۲۰ به دیدار خانواده معظم شهید علی معطری  رفت.

شهید علی معطری متولد۱۳۴۴/۰۴/۲۱ در تاریخ ۱۳۶۲/۰۲/۲۲ در عملیات والفجر ۱ در فکه به فیض شهادت نایل آمد.

زاکانی پای درددل نخبگان نشست

شهردار تهران در ادامه، در نشستی با نخبگان شهرری به هم اندیشی پرداخت.

جمعی از نخبگان ری در دیدار با شهردار تهران نکاتی را مطرح کردند که از مهمترین آنها می توان به ضرورت  توجه به گردشگری ری که با شهرهایی مانند اصفهان و شیراز برابری می کند، تاسیس یک ورزشگاه بزرگ میان ری و فرودگاه امام، احداث یک شهرک بهداشتی و درمانی در تعامل با دولت، رسیدگی به وضعیت خانه ها و ساخت وساز در نفراباد و حل معضل ۳۰ ساله ساکنین این محدوده، اختصاص شورای شهر مختص ری، حل معضلاتی مانند زباله و آلودگی هایی که از تهران به ری اضافه و منتقل‌ می شود، ایجاد کتابخانه مرکزی در ری و نگاه ویژه به ورزش و مجموعه‌های ورزشی به ویژه مجموعه های متعلق به سازمان ورزش شهرداری، ایجاد خانه موزه در ری که فقدان آن حس می شود، تغییر کاربری کارخانه سیمان و استفاده از آن برای درآمدزایی و در اختیار قراردادن آن برای شهروندان منطقه اشاره کرد.

 همچنین تهیه آمایش واقعی شهر ری، ایجاد هسته های پیشرفت ناظر به مسائل شهر، ایجاد معاونت راهبردی برای راهبری حکمرانی مردمی به صورت پایلوت در ری، احداث پارک علمی و فناوری، نگاه ویژه به جوانان و توجه به معلولان را می توان از دیگر نکات مطرح شده توسط نخبگان ری برشمرد.

اجرای پروژه های بزرگ برای رفع تبعیض میان شمال و جنوب شهر

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست با نخبگان شهر ری در جمع خبرنگاران گفت: از هفته قبل در مجموعه سازمان‌های شهرداری حضور پیدا کردیم و از این هفته نیز به صورت نوبه ای و مشخص در مناطق حاضر خواهیم شد.

او ادامه داد: اولین کارویژه هر منطقه این است که پروژه های جدید را با ازای هر منطقه مد نظر قرار می دهیم و در بازدید ظرفیت شهرداری را برای تحقق آن پروژه ها دنبال خواهیم کرد.

شهردار تهران افزود: از طرف دیگر دیدار با نخبگان و فرهیختگان هر منطقه برای ما یک نیاز جدی است. برای اینکه معتقدیم که شهر بر مدار مردم و مردم بر مدار نخبگان باید محوریت تلاش در شهر را بر عهده بگیرند و ما نیز نوکری آنها را انجام دهیم.

زاکانی ادامه داد: نکته بعدی دیدار مردمی و حضور در بین آحاد مردم و خانواده شهدا است که بتوانیم بدون واسطه حرفهای آنها را بشنویم و در نهایت امر یک بسته مصوباتی برای هر منطقه داشته باشیم‌. 

 او اضافه کرد: به لطف خدا آغاز کار ما از حرم حضرت عبدالعظیم بود و دیدارهایی را از پروژه های مختلف در شهر ری داشتیم و هم تصمیمات جدی برای چند کلان پروژه گرفته شد که برخی از آنها تبدیل به قطب موضوعاتی در تهران می شود.

شهردار تهران گفت: اساس این است که پروژه هایی را در شهر ری و سایر مناطق جنوبی داشته باشیم تا بتوانیم پرونده معادله تبعیض آمیز شمال - جنوب را حذف کنیم.

او ادامه داد: ظرفیت های بزرگی به ویژه در شهر ری وجود دارد که توجه به آنها می تواند نوع نیاز و تامین نیاز شهر را از جنوب به ویژه از ری تغییر دهد. تلاش می کنیم شهر ری را به افق چند هزار ساله اش نزدیک کنیم که هم سرآمد دنیای اسلام و هم خیره کننده چشمها بوده و امیدواریم ماحصل این اقدامات آسایش ، ایمنی رشد، نوآوری و تحول در ری باشد.

مناطق تهران گل‌های یک بوستان هستند

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در نشست با نخبگان پس از شنیدن نکات آنان گفت: تهران در ۲۲ منطقه اش تشنه هویت است. هویت ایرانی و اسلامی در تهران نمی بینید. تهران همچنین تشنه عدالت است چرا که فاصله شمال و جنوب در آن زیاد است. علاوه‌ بر این تشنه معنویت، ایمنی و آرامش است. 

او افزود:  ۲۲ منطقه تهران مانند ۲۲ گل از یک بوستان هستند که باید توجه دقیق به آنها صورت بگیرد. در این معادله جنوب شهر باید رشد مضاعفی پیدا کند و توجه ویژه و اساسی شود.

ضرورت تحول در روح و کالبد شهر

شهردار تهران ادامه داد: موضوع ما تحول روح و کالبد شهر است و برای جبران این تشنگی ها نیاز به تحول در همه ابعاد شهر داریم که در واقع برنامه دقیقی برای این تحول نیاز است.

زاکانی عنوان کرد: ظرفیت های حاکمیت و حکومت و مردم باید به این میدان تغییر بیایند چرا که بدون مردم تغییر حاصل نخواهد شد. همچنین از همه ظرفیت‌های هوشمند سازی باید استفاده شود.

او یادآور شد: توجه به فرهنگ یک توجه اساسی  و توجه به اجتماع برای شهرداری یک امر ذاتی خواهد بود. همچنین توجه به ترافیک مستقیما با روح شهر ارتباط خواهد داشت.

شهردار تهران گفت: نکته مهم این است که سه دسته ساماندهی را در حوزه نخبگی دنبال می کنیم. نخست ساماندهی این حوزه در سطح شهر ، تا بتوانیم ظرفیت های نخبگان را در خدمت تحول شهر قرار دهیم.

زاکانی گفت: سطح دوم توجه به نخبگان این است که ظرفیت نخبگان را برای تحول در درون شهرداری به کار بگیریم و با شکل گیری هیات های اندیشه ورز ، شهرداری را مجهز به لوکوموتیو اندیشه کنیم و سطح سه ، سامان یافتگی نخبگان در محلات است تا آنها  تصمیم سازی و ایده پردازی و نظارت تخصصی را رقم بزنند.

طراحی ۵۲ پروژه برای تغییر شاخص های محله ای

زاکانی با بیان اینکه تا وقتی در یک اتاق در بسته برای محلات و مناطق تصمیم بگیریم موفق نخواهیم بود، توضیح داد: باید مجمع نخبگان محله را متصدی تصمیم گیری و تصمیم سازی و هدایت محله قرار دهیم و سراهای محله را به قرارگاه فکری تبدیل کنیم.

او افزود: ۵۲ فعالیت برای تهران تعریف خواهیم کرد که منجر به تغییر شاخص های محله ای می شود. این فعالیت ها  شامل موضوعاتی از جمله ورزش،  فرهنگ،  قرآن و عترت، مسائل  زیست محیطی و سایر موضوعات است.

شهردار تهران گفت: همچنین ۵۲ جشنواره در طول سال برگزار می کنیم، در واقع این برنامه ها از کف محلات به مرکزیت تهران  می رسد. علاوه بر این در هر منطقه ای ناظر به هر فعالیت یک خانه مسئولیت دایر می کنیم این موارد ناظر به همه حوزه ها است و تهران باید از  کف محله ها  و بر مدار نخبگان بجوشد.

شهردار تهران عنوان کرد: با این اقدامات می توانیم شهر ری را به عنوان یک الگو مورد توجه قرار دهیم و باید این‌اقدامات ما را به سمتی ببرد که در یک سامان یافتگی جدی ظرفیت های ری را فعال کنیم.

او خاطرنشان کرد: آنچه در تهران رقم می خورد معطوف به یک حرکت مردم پایه است که بیشتر مسائل آن را نخبگان دنبال می کنند.

زاکانی ادامه داد: موارد متعددی وجود دارد که  با انجام آنها رنگ و روی شهر را باز می کنیم و باید با حل  مشکلات و معضلاتی که از دیرباز در ری وجود دارد معادله را تغییر  دهیم چرا که افق بسیار روشن است.

او بیان کرد:  قطب های اثر گذار مانند کارخانه سیمان ری که قرار است ۳۰ سال در اختیار  شهرداری باشد وجود دارد. مجموعه‌ای که بیش از ۳ هکتار است و چند ده هزار متر زیربنا دارد، ۵۰ طرح برای آن آمده و ۵ طرح برتر  انتخاب شده و این مجموعه به کارخانه نوآوری تهران و صنایع فکری و فرهنگی تبدیل خواهد شد. باید  ری را به‌سمتی ببریم که افتخارات گذشته اش زنده شود. 

ری مانند نگین انگشتری در ایران می درخشد

علیرضا زاکانی شهردار تهران سپس برای اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد ارشاد واقع در میدان نماز در جمع مردم حاضر شد.

شهردار تهران در مسجد ارشاد شهرری در جمع مردم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کلانشهر تهران گفت: درباره شهر تهران، رهبر معظم انقلاب فرمودند که تهران یک کشور است که اگر آن را بسازیم الگویی برای سایر نقاط کشور و حتی فرای مرزهای جغرافیایی خواهد بود. 

شهردار تهران ادامه داد: وقتی صحبت از تهران می کنیم باید توجه کنیم که دارای مناطقی است که تنها منطقه ۲۰ آن که ری است قدمت ۸ هزار ساله دارد، ری در گذشته مانند نگین انگشتری در ایران می درخشید و منطقه ای با چنین قدمت و پیشینه درخشانی امروز گرفتار چنین مشکلاتی است. 

در ۴۲ سال گذشته در تهران کارهای خوبی انجام شده است

زاکانی ادامه داد: تهران نیازمند تحول است و افتخار داشتیم که نقطه ابتدایی این تحول را از ری آغاز کنیم . در این ۴۲ سال کارهای خوبی در تهران صورت گرفته البته اشکالاتی بوده و ما از کارهای خوب باید استفاده و از کارهای بد عبرت بگیریم و از گذشته به عنوان چماق استفاده نکنیم و توجه ما باید به آینده باشد.

شهردار تهران ادامه داد: البته امروز که بررسی می کنیم می‌بینیم که کالبد شهر نیز نیاز به توسعه دارد. مثلا در تهران ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار وجود دارد که بیش از ۴ هزار هکتار آن بافت فرسوده است.

زاکانی عنوان کرد: از نظر کالبدی نیازمند کار بزرگ هستیم اما اولویت توجه به روح شهر و تحولات فرهنگی و هویت و ایجاد عدالت در شهر تهران است. مثلا در یک منطقه جنوبی سرانه فضای سبز ۲.۶ متر و در یک منطقه شمالی ۱۲۲ متر است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: معتقدیم شهر را برای انسانهای آن می خواهیم و باید در و دیوار شهر در خدمت این تمدن قرار بگیرد و برای استفاده مردم آماده شود.

نیاز به ۶۰ هزار میلیارد بودجه برای تکمیل ظرفیت اساسی مترو

او ادامه داد: وقتی صحبت از عرض و طول کار می ‌کنیم باید توجه داشته باشیم که مثلا در ۷ خط متروی تهران برای تکمیل ظرفیت اساسی ۶۰ هزار میلیارد اعتبار نیاز است. در حال حاضر ۳۶۴ واگن از خارج است و دو سوم واگن ها نیز نیاز به اورهال دارد. در اتوبوسرانی نیز ۵۰ هزار میلیارد تومان باید برای نوسازی آن هزینه کنیم . همچنین سه خط باقیمانده نیز ۲۰۰ هزار میلیارد اعتبار می خواهد.

زاکانی ادامه داد: این شهر دارای یک ویژگی هایی است که باید مردم در آن آرامش داشته باشند و پیشرفت شهر خودشان را ببینند و بدانند که شهرشان می خواهد تبدیل به یک الگو شود.

او بیان کرد: باید طبق گام‌ دوم انقلاب دولت سازی را در تهران بر مدار مردم انجام دهیم و با نوکری مردم صورت دیگری از حکمرانی در شهر پدیدار خواهد شد.

بهانه ای برای کار کردن در تهران وجود ندارد

شهرداز تهران یا بیان اینکه دیگر بهانه ای برای کار نکردن نیست ، ادامه داد: پرونده تعارض در مدیران نظام بسته شده و همه نهادها ید واحد هستیم و در هیچ دوره ای این مساله به این شکل وجود نداشته است بنابراین بهانه ای وجود ندارد و وظیفه ما کار است.

زاکانی افزود: ما وظیفه خود را به صورت ذاتی ناظر به پسماند و فضای سبز انجام می دهیم اما این کف ماجرا است و بزرگراه و مترو نیز کف ماجراست، در تهران نیازمند این هستیم که گره از زندگی مردم باز کنیم.

شهردار تهران افزود: چند هزار معتاد متجاهر در شهر داریم که برای ما ننگ است . کودک کار ننگ جمهوری اسلامی است و تبعیض و فساد ننگ نظام اسلامی است. باید پرونده این مسائل را در تهران ببندیم که در این زمینه با استاندار ، هیات دولت جلسه های متعدد برگزار شده و شهرداری متولی شده تا به همه کمک کند تا زشتی ها و پلشتی ها را از تهران جمع کنیم. در واقع ما نوکری این افراد را می کنیم تا آنها را به جامعه بازگردانیم.

نسبت به خانواده زندانیان تهرانی مسئولیت داریم

زاکانی ادامه داد: تهران چند هزار زندانی دارد که ما در شهرداری وظیفه داریم نوکری خانواده های آنها را بکنیم و شهر باید مدرسه و کارخانه ، محل کار و تلاش و کوشش شود.

او بیان کرد: باید در شهرداری یک صورت جدیدی از شهر را با کمک مردم بسازیم و ما خادم مردم شویم و باید شهرداری یکی از الگوهای ممتاز این تفکر شود. 

شهردار تهران بیان کرد: محلات باید بر مدار نخبگان خود اداره شود گروه‌های فعال خدمتگزار در مساجد در خدمت مردم قرار بگیرند و ساجد جایگاه خود را پیدا کند.

زاکانی تصریح کرد: ورود به مناطق شروع شده و هر هفته در یک منطقه حاضر خواهیم شد و تصمیمات گرفته شده و دنبال می شود.

او بیان کرد: امروز در شهر ری حدود ۲۲ مصوبه تنظیم شد برای خدمت و نوکری به مردم که از این اقدام ها می توان به کارخانه سیمان با چند ده هزار متر زیربنا اشاره کنم که تحویل شهرداری شده است و تبدیل به کارخانه نوآوری می شود.

شهردار تهران افزود: یکی دیگر از تصمیمات ایجاد تفرجگاه مجاور بزرگراه امام علی (ع) بود که اگر این دست اقدام ها انجام شود معادله فاصله شمال تا جنوب شهر را می توانیم تغییر دهیم.

زاکانی ادامه داد: ناظر به حرم حضرت عبدالعظیم و پیرامون آن بنا شد مجموعه بیمارستانی درباره درمان بیماری‌های سرطانی تاسیس شود که خیرین هم آماده و پای کار هستند.

 شهردار تهران ادامه داد: در حوزه پسماند دنبال این هستیم بتوانیم آن را به سمتی ببریم که با زباله سوز هایی که آلایندگی ندارند، این حوزه را به یک مجموعه مولد تبدیل کنیم.

ناظر به آرامستانها ها نیز دنبال این هستیم که در شرق و غرب‌ تهران نیز آرامستان داشته باشیم و در این زمینه با اوقاف نیز برای همکاری صحبت هایی انجام دادیم. همچنین آرامستان جنوب تهران را نیز باید به یک مجموعه زنده تبدیل کنیم.

زاکانی افزود: شهرداری ظرفیت های بالایی دارد که باید برای مردم عملیاتی شود. شروع این بازدید ها از منطقه ۲۰ امکانی فراهم می کند که بتوانیم خدمتگزار تک تک شما مردم باشیم و ری جنبه قبله بودن و الگو بودن ذاتی خود را در مقام واقع هم داشته باشد. 

او بیان کرد: بررسی برخی از پروژه هایی که تعیین تکلیف نشده را نیز دنبال می کنیم. مثلا پروژه ای در کنار برج طغرل با ۴۲۰ هزار زیربنا نیاز به تکمیل دارد. باید بتوانیم گام به گام آرامش و تغییر و تحول در تهران را با هم تجربه کنیم.

 شهردار تهران سپس پای صحبت‌های شهروندان در مسجد نشست و ضمن شنیدن نکات مطرح شده به آنها پاسخ داد.

زاکانی در پاسخ به دغدغه معیشتی برخی شهروندان عنوان کرد: ناظر به مسائل معیشتی شهرداری مستقیما مسئولیت ندارد اما خودمان را مدیون می دانیم که در این مسیر خدمت کنیم چون وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی ما است. اما کلیت مسائل معیشتی بر عهده دولت است که البته تلاش شبانه روزی دولت را در این زمینه شاهد هستیم.

او در پاسخ به سوال یک شهروند درباره سمت های شهرداری گفت: در شهرداری تصمیم گرفتیم به وظایفمان عمل کنیم و به شدت نیاز به شما مردم و نخبگان داریم.

زاکانی گفت: شهرداری ۱۶۸۰۰ پست دارد و ۵۸ هزار کارمند رسمی و ۴۰ هزار نیروی شرکتی. بنده نوشتم که در جذب نیروی جدید را باز نکنید الا جاهایی که نیاز است. اما برای تبدیل وضعیت آزمون جذب برگزار و تبدیل وضعیت ۲۱۰۰ نفر انجام خواهد شد.

نقطه آغاز را پرسنل گذاشتیم تا به آنها خدمت کنیم

شهردار تهران یادآور شد: دو سال و نیم بود که شهرداری در تنش برای تامین حقوق کارکنانش بود که البته ما به لطف خدا در همان  ماه اول از این عرصه گذشتیم. همچنین امروز در شهرداری ناظر به مفسده اینگونه عمل می کنیم که اولین اشتباه یک فرد آخرین اشتباه او خواهد بود.

در این جلسه جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران، سجاد محمد علی نژاد مشاور و مدیر کل حوزه شهردار،  حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق، محمد مقدم سرپرست حراست، داوود گودرزی سرپرست سازمان بازرسی، عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی و تنی چند از دیگران مدیران ستادی شهرداری تهران حضور داشتند.

۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 13946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =