رفع مشکلات ترافیکی منطقه ۲۰ سرعت می‌گیرد

سیدمجتبی شفیعی از پروژه‌ها و طرح های ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۲۰ بازدید کرده و بر لزوم سرعت گرفتن رفع مشکلات ترافیکی تأکید کرد.

به گزارش شهر، پنجشنبه -۶ آبان ۱۴۰۰- علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاونان خود پس از زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، جلسه‌ نظارت ستادی را در شهرداری منطقه ۲۰ برگزار کرد و به هریک از معاونان و مدیران خود مأموریت داد تا از نواحی ۷گانه این منطقه بازدید کنند. 

سیدمجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به‌ همراه مدیران حوزه این معاونت از پروژه‌های ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۲۰ بازدید کردند.

پروژه‌های در حال احداثِ پارکینک طبقاتی واقع در تقاطع خیابان زهره‌وند - بزرگراه شهیدآوینی، محل احداث لوپ چهارم پل عبدالرحمن صوفی، پایانه جوانمرد قصاب، دوربرگردان بزرگراه شهید آوینی، مسجد امام زین العابدین(ع) از جمله مواردی بودند که معاون حمل و نقل و ترافیک از آن‌ها بازدید کرد. 

شفیعی همچنین در بازدید از پایانه جوانمرد قصاب با تعدادی از رانندگان اتوبوسرانی ازنزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد و درجریان مشکلات رانندگان اتوبوسرانی منطقه ۲۰ قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه تعدادی از مدیران خود بخشی از مسیر ناحیه ۲ منطقه ۲۰ تا مسجد زین العابدین (ع) را با دوچرخه طی کرد.

در این بازدید، مهدی گلشنی، مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق علی وفقی، مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک - محمد امیرآبادی، سرپرست اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران - مهدی فرجی، شهردار ناحیه ۲ و ابوذر ریاضی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ شهرداری تهران حضور داشتند. 

در پایان بازدیدها جلسه بحث و تبادل نظر درخصوص مشکلات و زیرساخت‌های ترافیکی منطقه ۲۰ در شهرداری ناحیه ۲ به ریاست شفیعی برگزار شد. درنهایت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه را به مدیران ذیربط ابلاغ کرد.

۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 13956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =