با پشت میز نشینی نمی‌توان مطالبات شهروندان را محقق کرد

یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده تهران در بازدید از نواحی و محلات منطقه ۱۸ ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی کلیه واحدهای مدیریت شهری در تسریع پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان تاکید کرد: باید در محلات بصورت میدانی فعالیت کرد و با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردار مطنقه ۱۸ -  یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ تهران، در حاشیه دومین بازدید از نواحی هفتگانه این منطقه گفت :  احیای بافت فرسوده و بازگشایی کوی زینبیه و تملک املاک معارض محور شهیدان بهرامی که باید به عنوان مهمترین اولویت برنامه‌های کاری همکاران ناحیه دو قرار بگیرد. در این زمینه گزارش پیشرفت پروژه را بصورت روزانه از واحدهای مختلف دریافت و بررسی خواهیم کرد.

او با حضور در ستاد شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۸ ضمن بیان  این مطلب، افزود : کار در ناحیه و محلات باید به صورت میدانی باشد و با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد.

شهردار منطقه ۱۸ تهران، با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های در دست احداث این ناحیه تأکید کرد: امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو،  احداث سرای محله شهید رجایی و پد هلی کوپتر بوستان لواسانی باید با جدیت دنبال شده و ما مدیران شهری ملزم به پاسخگویی به شهروندان هستیم.

هوشیار افزود: شهروندان باید احساس کنند که شهرداری از نهادی خدماتی خارج و به مجموعه‌ای فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.

 بر اساس این گزارش شهردار منطقه ۱۸ در ادامه این بازدید چندین ساعته، نشست‌های جداگانه ای را با مدیران شهری ناحیه و شورایاران برگزار و وعده داد تا پایان امسال سرانه های موجود در محلات شهید رجائی، صادقیه و ولیعصر جنوبی افزایش پیدا کند.همچنین در ادامه هوشیار با همراهی مدیران دوائر این ناحیه، در ساختمان موزه شهدا حاضر و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 13968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =