برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون تکواندو

جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و حسین اوجاقی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش، در جلسه‌ای که با حضور تمامی اعضای مجمع همراه بود، سرپرست سازمان ورزش شهرداری به نمایندگی از شهرداری‌های کشور حضور یافت تا مسیر جدیدی در توسعه ورزش حرفه ای و همگانی در شهرهای کشور ایجاد شود.

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و رییس مجمع فدراسیون تکواندو، با اشاره به انتصاب قهرمان ملی و بین المللی ووشو در مدیریت ورزش شهرداری پایتخت، گفت: حضور چهره‌های ورزشی در سکان هدایت ورزش کشور ستودنی است.

او در ادامه بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به پتانسیل شهرداری‌ها در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی تاکید کرد. در این جلسه اساسنامه جدید فدراسیون تکواندو تصویب شد.

علی نژاد در نشست مجمع فوق العاده فدراسیون تکواندو افزود: انتصاب حسین اوجاقی قهرمان ملی و بین المللی ورزش ووشو در سرپرستی سازمان ورزش شهرداری تهران اتفاق مبارکی است که باید از شهردار تهران برای اعتماد به خانواده ورزش و انتصاب یک ورزشی در راس مدیریت ورزش شهرداری تشکر کرد.

معاون وزیر ورزش و رییس مجمع فدراسیون تکواندو، در ادامه با توصیه به فدراسیون‌های ورزشی برای همکاری با شهرداری تهران و توجه به پتانسیل‌های ورزش پایتخت در توسعه ورزش قهرمانی افزود: امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی ورزش پایتخت در دوره جدید باشیم.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در حاشیه مجمع فوق العاده فدراسیون تکواندو افزود: حسین اوجاقی تجربه حضور در تیم ملی، حضور در میادین ورزشی، تجربه ستادی و مدیریتی و همچنین تحصیلات مرتبط با حوزه ورزش را داراست. اینها فاکتورهایی است که اگر در کنار یکدیگر قرار گیرند، می‌تواند تاثیرگذار باشد و آینده خوبی را برای ورزش تهران رقم بزند.

او افزود: صرف ورزشی بودن یا متخصص بودن در مدیریت ورزش ملاک نیست و باید همه مولفه ها را در نظر گرفت و این موضوع هم در انتخاب وزیر ورزش و جوانان نیز لحاظ شد و امیدواریم روزهای خوبی پیش روی ورزش کشور و پایتخت باشد.

۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 13994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =