قدردانی از اقدام خودجوش پاکبانان متعهد و دلسوز منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ که طی بازدید سرزده از سطح محلات، درجریان فعالیت خودجوش ۲ کارگر زحمتکش خدمات شهری قرارگرفته بود، از تعهد و تلاش این کارگران قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴،  محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در روند بازدیدهای مستمر محلات و کاملا اتفاقی با غلامحسین آشکاری و داوود چرمی؛ کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری که به صورت انفرادی و خودجوش جدا از شیفت کاری نسبت به پاکسازی و لایروبی نهر محله پرستار اقدام می کردند، دیدار کرد.
شهردار منطقه ۱۴ در این دیدار سرزده از ایشان دعوت کرد در جلسه شورای معاونین شرکت کنند و سپس ضمن معرفی آنها در این جلسه به عنوان افراد متعهد و دلسوز، از آنها قدردانی کرد.
سالاری پور با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران خدمات شهری در مجموعه شهرداری گفت: کارگران در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند، از این رو نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون خدمات این قشر زحمتکش است.
او با تاکید بر اهمیت رضایتمندی شهروندان دارالمومنین، گفت: معمولا مردم شهرداری را از دریچه خدمت رسانی در سطح شهر می‌بینند و ارزش‌گذاری می‌کنند از این رو ارائه خدمات بهینه به شهروندان امری ضروری است.
شهردار منطقه ۱۴ دوکارگرمنتخب را مایه آبرو و عزت شهرداری منطقه ۱۴ دانست و در راستای تکریم و ارج نهادن به تلاش‌های بی وقفه این پرسنل خدمات شهری، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تعهد و مسئولیت پذیری آنها قدردانی کرد.

۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 13997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =