معابر مرکزی شهر تهران بدون هیچگونه آبگرفتگی

سید محمد موسوی طی بازدید از نواحی ومعابر مرکزی شهر در زمان بارندگی شب گذشته تاکنون با اعلام آمادگی کامل این منطقه برای کنترل هرگونه آبگرفتگی و مشکلات شهری گفت: هیچگونه آبگرفتگی در محدوده منطقه نداشته ایم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی در این باره افزود: با آمادگی کامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست و اقدامات انجام شده برای رفع نقاط آبگیر، پیش از این بیش از ۴۰ نقطه آبگیر اعم از معابر اصلی و فرعی با احداث نهر، تغییر مسیر انهار، اصلاح محل تلاقی انهار، احداث چاه جذبی، اصلاح ورودی چاه جذبی، شبکه‌های زباله گیر و ... اصلاح شدند و در حال حاضر هیچگونه آبگرفتگی در محدوده منطقه ۱۱ وجود ندارد.

موسوی ادامه داد: معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه به منظور آمادگی در مواقع بارندگی، از روز گذشته آماده باش کامل هستند و در محدوده نواحی با تقسیم بندی معابر بین مسئولین و استقرار عوامل کارگری خدمات شهری در بیش از ۴۵ نقطه حساس، نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام می کنند.

شهردار منطقه ۱۱  بیان کرد: به منظور پیش گیری از بروز آبگرفتگی در مواقع بارندگی، در ورودی کانال‌های زیر سطحی نسبت کنترل مستمر مجاری آب‌های سطحی اقدام شده و علی‌رغم بارش ممتد باران از شب گذشته تا کنون هیچگونه مشکلی نداشتیم.

او همچنین یاد آور شد: با توجه به این که میزان آب خیابان حضرت ولی عصر (عج) در مواقع بارش افزایش می‌یابد، آب ها به خیابان‌های مجاور انحراف درست داده می شوند تا آب را در سطح منطقه کنترل شود.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز هر گونه آبگرفتگی و یا مشکلات شهری با شماره ۱۳۷ تماس گرفته تا نیروهای خدمات شهری این منطقه به فوریت در محل حاضر شوند.

۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
کد خبر: 14151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =