مرکز کسب و کار خانگی محله ارامنه در منطقه ۷ آغاز به کار کرد

مرکز کسب و کار خانگی محله ارامنه در منطقه ۷ با هدف توانمندسازی اجتماعی- اقتصادی زنان محله با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری از سرای محله و مرکز کسب و کار خانگی محله ارامنه در منطقه ۷ بازدید کرد و در جریان این بازدید، ضمن تشکر از زحمات دفتر توسعه محله ارامنه،گفت: اقداماتی از این دست حاصل تلاش جمعی است و سازمان نوسازی شهر تهران کمک و حمایت خود را برای تداوم و رسیدن این اقدام به پایداری دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از همراهی شهرداری منطقه ۷ برای تحقق اقدامات توسعه محلی در این منطقه تقدیر و پیشنهاداتی برای رونق کسب و کار خانگی در سرای محله ارامنه ارائه کرد.

علی اکبری با اشاره به این که مهمترین زنجیره کسب و کار، بازاریابی است، عنوان کرد: بازاریابی، اقدامی است که باید قبل از راه اندازی کسب و کار به آن فکر کرد و برای آن برنامه مشخصی داشت.

برگزاری بازارچه‌های خیریه، برنامه‌ریزی برای ارائه کالاها به صورت اینترنتی، استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های مجازی پرمخاطب و ... از جمله پیشنهاداتی بود که از سوی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به منظور رونق کسب و کار خانگی راه اندازی شده و توانمند شدن هر چه بیشتر اجتماعی و اقتصادی زنان محله (فعال در سرای محله ارامنه) ارائه شد.

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 14162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =