کاهش پیام‌های ۱۳۷ در خصوص آبگرفتگی معابر منطقه۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از بسیج تمامی نیروهای خدمات شهری در معابر منطقه ۱۷ هم زمان با بارندگی باران فصل پاییز خبر داد، گفت: خوشبختانه با اقدامات مناسب و برنامه ریزی ها شاهد کاهش پیام های مربوط به آبگرفتگی در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۷ هستیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ در این خصوص گفت: باتوجه به اقدامات انجام شده شاهد کاهش تماس ۱۵ درصدی شهروندان با سامانه ۱۳۷ با محوریت آبگرفتگی در مهر و آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: اداره خدمات شهری و اداره مسیل ها قبل از بارش نزولات جوی اقدام به لایروبی نهرهای رو باز و بسته در تمامی معابر اصلی و فرعی منطقه کرده اند و همچنین نظافت مداوم معابر کمک به سزایی در کاهش آبگرفتگی در سطح معابر منطقه کرده است.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، نیروهای خدمات شهری، ۱۳۷ و… به شکل شبانه روز در معابر مستقر شدند و اقدام به لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله ها در جهت رفع هرگونه آب گرفتگی و آب ماندگی صورت گرفته است.

شنگی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بزرگراه های شهید چراغی، شهید نواب و آیت الله سعیدی در محدوده منطقه ۱۷ قرار دارند، خوشبختانه در این معابر پر تردد خودروها آبگرفتگی شدید به وجود نیامده و خودروها به شکل روان تردد داشته اند.

شهردار منطقه ۱۷ یادآور شد: با توجه به  سرمای هوا گرمخانه بهاران در منطقه ۱۷ به شکل ویژه فعالیت اش را آغاز کرده و نسبت به اسکان و نگهداری افراد بی سرپناه اقدامات لازم به عمل آمده است.

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 14177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =