تلاش برای بهره برداری از بلوار شهدای صادقیه تا یک ماه آینده

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای بهره برداری از بلوار شهدای صادقیه تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین ضمن تشریح جزئیات عملیات اجرایی پروژه های احداث بلوار شهدا و میدان گاه متروی صادقیه، از رفع موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه ها خبر داد.

او گفت: علاوه بر بازپیرایی محدوده مقابل ورودی ایستگاه مترو، اجرای بتن مسلح میدان گاه صادقیه که از سمت خیابان کلانتری آغاز شده بود تکمیل و همزمان 90 درصد از سنگ فرش کف و سکوها انجام شده است. پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه به مرز 45 درصد رسیده است.

حق بین همچنین با بیان آنکه عوامل اجرایی پروژه احداث بلوار شهدای صادقیه با تمام توان و بدون وقفه در حال تکمیل این پروژه هستند، از تکمیل بخش شمالی بلوار خبر داد و ضمن اعلام پیشرفت 92 درصدی عملیات اجرایی یادآور شد اقدامات عمرانی در تنها بخش باقی مانده پروژه یعنی پیاده روی ضلع جنوب شرقی ادامه دارد و پیش بینی می شود کار ساماندهی بلوار شهدای صادقیه تا یک ماه آینده به اتمام برسد.

گفتنی است ساماندهی و بازپیرایی بلوار شهدای صادقیه از ابتدای سال جاری آغاز شده است. محور اقدامات عمرانی انجام شده در شمال بلوار شامل بازطراحی و اجرای مسیر رفت و آمد خودروها، مسیرهای دوچرخه سواری، سنگفرش مسیر پیاده روی، ساماندهی فضای سبز، مناسب سازی جداول، اصلاح عرض معبر و روکش آسفالت بوده است. در جنوب بلوار نیز علاوه برهمسطح سازی سطوح سواره و پیاده، عرض مناسب مسیرهای دوچرخه و پیاده و نیز باغچه و فضای سبز تامین شده است. لازم به ذکر است با اجرای این پروژه، فضای سبز و مسیر پیاده روی بلوار شهدای صادقیه به دو برابر افزایش خواهد یافت.

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 14198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =