همراهی شهروندان با مدیریت شهری شرط لازم برای اداره کلانشهر تهران

شهردار منطقه ۹ با حضور در مسجد ضمن گفت‌وگو با نمازگزاران مسجد امام محمدباقر(ع)، در جریان مسائل و مطالبات شهروندان محله مهرآبادی جنوبی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۹، محمد جواد خسروی، شهردار منطقه در این دیدار با اشاره به وضعیت میدان فتح، گفت: ساماندهی نهایی وضعیت میدان فتح و اجرای پروژه باعث حل شدن گره ترافیکی غرب تهران خواهد شد.

او در ادامه گفت: به منظور اجرای پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام، جلسات توافق و تفاهم با وزرات دفاع، ارتش و وزرات آموزش و پرورش برگزار شده و سعی داریم تا مقدمات اجرای پروژه را به سرعت فراهم کنیم.

خسروی با قدردانی از صبر، مدارا و همراهی شهروندان منطقه با شهرداری گفت: همراهی شهروندان با مدیریت شهری شرط لازم برای اداره کلانشهر تهران است؛ لذا ضمن تشکر از صبر مردم شریف، صمیمانه همدلی و همراهی ایشان را می طلبم.

شهردار منطقه۹ چالش‌های مشترک محلات منطقه را  نگهداشت شهر، مخازن زباله، فاضلاب شهری و نیز سرانه پایین ورزشی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: به عنوان خادم مردم در شهرداری سعی داریم ضمن تحول در حوزه خدمات شهری از جمله نظافت و رفت و روب شهر، زمینه نشاط اجتماعی و تحرک شهروندان را فراهم کنیم که در این راستا تجهیز و توسعه ورزشگاه فراهانی، به دنبال تفاهم با سازمان ورزش شهرداری برای بهره‌مندی عمومی شهروندان از امکانات ورزشی هستیم.

گفتنی است محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۹ با حضور در مساجد ضمن گفت‌وگو با شهروندان در جریان مطالبات و مسائل شهری قرار گرفت.

۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 14259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =