رفع ابهام از دستورالعمل نحوه اجرای پروژه‌ها در سازمان سرمایه گذاری

صبح امروز یک فوریــت استـفساریه شـهردار تهـران در خصوص بند (۳) تبصره (۱۹) مصوبه «بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه» در صحن شورای شهر با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور شورا مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا سه شنبه-۱۸ آبان  ۱۴۰۰- در بیست و دومین جلسه شورا درباره بند (۳) تبصره (۱۹) مصوبه «بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه» گفت: در این مصوبه بندی، درباره دستور العمل نحوه اجرای پروژه، خرید خدمت، پرداخت یارانه و قیمت گذاری بهای محصولات یا خدمات در دوران بهره برداری حاصل از سرمایه گذاری و مشارکت، وجود دارد. در واقع در این تبصره قید شده که باید دستورالعمل نحوه اجرای پروژه تا پایان خرداد ۱۴۰۰ ارائه می‌شد.  

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا افزود: ابهامی در دستورالعمل اجرای پروژه یا بهره برداری پروژه برای همکاران در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، وجود دارد که درخواست داریم این موضوع رفع ابهام شود.

فروزنده درباره علت فوریت این مصوبه بیان کرد: قرار بود عملیات در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی آغاز شود که سازمان بازرسی به دلیل ارائه نشدن دستورالعمل تا پایان خرداد ماه، اجازه کار به این سازمان را نداد. بنابراین از شورا درخواست داریم که فوریت این مصوبه را بررسی کرده و رفع ابهام کنند.

در نهایت صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تهران این مصوبه تایید و دستورالعمل نحوه اجرای پروژه‌ها تصویب شد.

۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 14274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =