صدای رانندگان خودرو سرویس شهر شنیده شد

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در شرکت خودرو سرویس شهر به مطالبات و درخواست‌های رانندگان این شرکت رسیدگی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ از زمان شروع فعالیت دوره مدیریت جدید درسازمان بازرسی شهرداری تهران، این سازمان پیام‌های زیادی را درخصوص رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی رانندگان خودروسرویس شهر دریافت کرده است که عمده گلایه‌مندی‌ها مربوط به پرداخت مبلغ بالای حق بیمه، داشتن کمترین پایه حقوق و افزایش هزینه‌های نگهداشت و سرویس خودرو بوده است.

در همین راستا داود گودرزی به‌منظور بررسی وضعیت و مشکلات مطروحه رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر و رسیدگی به آنها با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

بابک عدیلی، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر در این دیدار ضمن تشکر از حسن توجه رییس سازمان بازرسی نسبت به مسائل و مشکلات این شرکت، به ارائه گزارش از عملکرد و بیان توضیحاتی درخصوص وضعیت نیروها و نحوه خدمات‌دهی این شرکت پرداخت.

سرپرست سازمان بازرسی نیز در ادامه افزود: در خصوص شرکت خودرو سرویس شهر چند مسئله مطرح است.  بحثی مربوط به خود این شرکت و نسبت آن با شهرداری، نحوه قراردادها، مناقصات، درآمد، بهره‌وری و ...است و مسئله دیگر مربوط به رانندگان و درخواست‌ها، نیازها، بیمه و حق الزحمه آنهاست.

گودرزی تاکید کرد: رسیدگی به مسائل رانندگان خودرو سرویس شهر یکی از اولویت‌های بازرسی است و ما تلاش می‌کنیم تا با طراحی یک مدل بهینه بخشی از مشکلات رانندگان این شرکت مرتفع شود.

در این جلسه جواد مالکی مدیرعامل سازمان بازنشستگی و جمعی از مدیران هر دو مجموعه به همراه اعضاء هیات مدیره شرکت خودرو سرویس شهر حضور داشتند.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 14303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =