آمادگی شهرداری منطقه ۱۶ برای میزبانی از شهردار تهران

شهرداری منطقه ۱۶ روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰، در راستای پویش قرار خدمت میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه خواهد بود.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق پایتخت، در سومین هفته از اجرای پویش قرار خدمت روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه، به منظور بررسی مشکلات، چالش ها و فرصت های موجود در هر منطقه و برای افزایش سطح رضایتمندی شهروندان از منطقه ۱۶ بازدید می کند.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، درباره پویش قرار خدمت و حضور شهردار تهران در این منطقه با بیان اینکه هرچه خدمات بهتر به شهروندان صورت گیرد، موجب افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد، گفت: توجه به مطالبات شهروندان و اجرای طرح های جهادی برای رفع مشکلات محلات وظیفه اصلی مدیران شهری و مسئولین دستگاه های اجرایی است و تحقق این مساله موجب رضایتمندی مردم خواهد شد، حضور شهردار تهران در منطقه و بازدید از سطح منطقه با هدف بررسی چالش ها و فرصت ها و مطالبات مردمی و موضوعاتی انجام می شود که مراجعات پی در پی شهروندان را همراه داشته است.

شهردار منطقه ۱۶ افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری در دوره جدید تقویت و ارتقای سرمایه اجتماعی و توجه ویژه به آسیب های اجتماعی است و باید تلاش کنیم باور و اعتماد عمومی مردم به ساختار اجرایی افزایش یابد و در این مسیر، شهرداری‌ با توجه به خدمات جامعی که در امور روزمره زندگی مردم دارد، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

اقامه نماز جماعت صبح و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا در مقبره شهدای گمنام، بازدید از سطح منطقه، نشست با نخبگان، دیدار با خانواده شهدا، جلسه قرار خدمت شورای معاونین، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و دیدار مردمی، دیدار با کودکان کار مرکز یاسر و ... از جمله برنامه های پویش قرار خدمت در روز پنجشنبه است.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 14313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =