پیشرفت ۹۷ درصدی سوله بحران مسعودیه در منطقه۱۵

سید مهدی صباغ در بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه از پیشرفت ۹۷ درصدی سوله بحران محله مسعودیه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از خبرنگار شهر، سید مهدی صباغ، شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از پروژه سوله بحران در حال بازسازی محله مسعودیه گفت: ساخت این سوله در زمان‌های گذشته انجام ولی به دلیل تکمیل نبودن پروژه قابل استفاده نبود، از ابتدای امسال بازسازی این سوله آغاز و انشعابات آن نیز خریداری شد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: این مجموعه با پیشرفت ۹۷ درصدی در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای هزار و ۳۵۰ متر مربع در دو طبقه با سازه فلزی به اجرا درآمده است.

صباغ با اشاره به اینکه مرحله انجام تاسیسات داخلی باقی مانده است، ادامه داد: این پروژه با همکاری سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران انجام شده و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم، به زودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.  

او عنوان کرد: امیدواریم با ارتقای سرانه خدماتی شاهد بهبود کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان منطقه باشیم.

به گفته او؛ در زمان بحران که ساختار شهری از هم پاشیده و سیستم زندگی از حالت عادی خارج می شود، تنها فضایی که می تواند به ساماندهی موقعیت کمک کرده و شهروندان را از موج حوادث دور نگه دارد، سوله‌ها و سازه‌های سبک و مقاوم با ظرفیت بالا هستند که می‌توان بخشی از جمعیت را در آنها اسکان داده و از شدت گرفتن هرج و مرج در موقع بحران جلوگیری به عمل آورد.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: این سوله در موارد بحران و وقوع حوادث طبیعی یا غیرطبیعی بسیار کارآمد خواهد بود. شهر به شدت نیازمند احداث سوله مدیریت بحران در همه مناطق است تا در زمان‌های لازم از آنها بهره‌برداری مفید شود.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 14319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =