آماده باش ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی در مناطق ۲۲ گانه

رضا سیفی از آماده باش ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی در نقاط حساس پایتخت با توجه به برودت هوا و احتمال بارش برف در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر با توجه به احتمال بارش برف های سنگین و زود هنگام‌ در پایتخت که موجب قفل شدن برخی از معابر به ویژه معابر و شریان های حساس شمال شهر شده و این انسداد معابر موجب بروز مشکلات جدی برای شهروندان می شود، مدیریت شهری پایتخت از هفته گذشته با توجه به پیش بینی های هواشناسی سطح آمادگی خود برای برف روبی رو در بالاترین سطح ممکن قرار داد.

حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران هفته گذشته همزمان با شدت گرفتن بارش باران این رحمت الهی از نواحی مختلف مناطق ۱،۳،۴ و ۵ تهران بازدید و آمادگی این مناطق در مواجهه با بارش برف احتمالی را ارزیابی کرد.

معاون هماهنگی امور مناطق از سایت برف روبی منطقه ۵ تهران نیز بازدید و از نزدیک در جریان میزان ذخایر شن و نمک و محلول های یه زدایی این سایت قرار گرفت.

حالا رضا سیفی دستیار رسانه ای شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خبر از آمادگی کامل مدیریت شهری در مواجهه با بارش برف احتمالی در پایتخت خبر داد.

دستیار رسانه ای شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت؛

در آستانه زمستان و شروع بارش برف ۳۰۰ ماشین تخصصی برف روبی (کامیون و کامیونت تیغه دار) در ۲۲ منطقه تهران و مراکز حساس به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش برای برف روبی خیابان ها، بزرگراه ها و اتوبان ها هستند. امسال ۴۰ دستگاه به این ماشین ها اضافه شده است.

۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 14350

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =