منطقه ۵ امسال مشکل برف نخواهد داشت

شهردار منطقه ۵ درجریان مانور برف روبی این منطقه نوید داد که شهروندان منطقه ۵ در زمان بارش برف هیچ نگرانی نداشته باشند و از این نعمت الهی لذت ببرند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی گفت: امروز که از نیمه آبان گذشته ما مانور برف روبی داشتیم و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان منطقه، امداد و نجات، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس،پلیس همکاری خیلی خوبی داشتند و همه بخش های شهرداری تهران اعم از  پشتیبانی و عملیاتی آمادگی داشتند که کمک بکنند.

وی افزود: ستاد برف روبی شهرداری منطقه ۵ سناریوهای مختلفی را برای مواقع برفی پیش بینی کرده که امیدواریم هم برف را داشته باشیم و هم آسایش و آرامش شهروندان را در مواقع برف داشته باشیم که مهمترین وظیفه‌ای است که به عهده ماست.

شهردار منطقه ۵ افزود: با تدابیر پیش‌بینی شده فکر می کنیم امسال مشکل برف برای مردم به وجود نخواهد آمد و شهروندان زمانی که صبح برف را دیدند بیش از اینکه نگران رسیدن به محل کار باشند خوشحال از بارش رحمت الهی بوده و لذت ببرند.

شریفی ادامه داد: تلفن ها و دسترسی هایی برای شهروندان در نظر گرفته شده که اگر ایرادی در مسیر بوده یا با مشکلاتی روبرو شدند همکاران ما آنها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: حدود  ۲۰۰ دستگاه ماشین تخصصی پشتیبانی و ماشین سنگین و قریب به هزار نفر از همکاران ما در سرتاسر منطقه مستقر شدند و نزدیک ۲۹ ایستگاه برف‌روبی داریم. امیدواریم با این پیش بینی ها کار طبق روال پیش برود و بتوانیم گزارش خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

شریفی ادامه داد:مجموعه اقداماتی که انجام شده بر اساس سیاست شهردار محترم تهران است که شهروندان با آرامش خاطر بتوانند ایام زمستان را سپری بکنند. مردم چند سال است که چشم انتظار بارش الهی هستند و انشالله بارش الهی برایشان لذت بخش باشد.

وی با بیان اینکه به دلیل گستردگی شهر تهران و گستردگی منطقه ۵ این توقع است که هر یک از شهروندان در حد مقدور جلوی منزل شان را آماده کنند، اذعان داشت: کسانی که صبح زودتر از خواب بیدار می شوند مسیر را برای کودکان و افراد سالخورده هموار کنند و ماهم برای معابر اتوبانی و معابر شریانی درجه یک، دو و سه تمهیدات لازم را پیش بینی کردیم و اکیپ هایی برای رفت و روب پارک ها و درخت تکانی در نظر گرفتیم تا فضای سبز را زنده نگه داریم و درخت ها هم آسیب نبینند و بهار سال بعد شکوفا شوند.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 14373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =