حمایت از افراد بی خانمان در دستور کار مدیریت شهری است

با توجه به لزوم بررسی شرایط و رسیدگی بیش از پیش به وضعیت مددسرای منطقه 18، یعقوب هوشیارشهردار منطقه هجده با همراهی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و شهردار ناحیه 2 از مددسرای ناحیه دو منطقه ۱۸ واقع در محلهٔ شهید رجایی، بازدید کرد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه 18، با توجه به کاهش دما، بارش نزولات جوی و لزوم بررسی شرایط و رسیدگی بیش از پیش به وضعیت مددسرای منطقه 18، یعقوب هوشیارشهردار منطقه هجده با همراهی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و شهردار ناحیه 2 از مددسرای ناحیه دو منطقه هجده واقع در محلهٔ شهید رجایی، بازدید کرد. در این بازدید شرایط رفاهی مددجویان و نوع خدمت رسانی به آنان و نیز امکانات و تجهیزات مددسرا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .
یعقوب هوشیار در حاشیه این بازدید تاکید کرد : بازدید روزانه از فضاهای بی دفاع شهری  بمنظور جمع آوری افراد بی خانمان، ایمن سازی فضاهای بی دفاع شهری جهت جلوگیری از پاتوق افراد ، بازدید شبانه از فضاهای بی دفاع شهری و بوستانهای سطح منطقه، افزایش روشنایی بوستانها جهت پیشگیری از حوادث ناگوار و هرس بوته های بلند بوستانها بمنظور جلوگیری از پاتوق کردن افراد بی خانمان از جمله موارد با اولویت بالا است که در دستور کار معاونت های مرتبط و شهرداران نواحی قرار گرفته است.
شهردار منطقه 18 یادآور شد: با هدف شناسایی افراد بی خانمان و منطبق با طرح "زمستان گرم"،از شهروندان درخواست کرده ایم که هر زمان و مکانی که فردی بی خانمان را مشاهده کردند، از طریق سامانه های خدمات شهری همچون 137 این موضوع را به اطلاع ما برسانند تا نسبت به انتقال ایشان به گرمخانه ها و مطلوب سازی فضای شهر اقدامات لازم صورت پذیرد.
شایان ذکر است که به دستور شهردار منطقه۱۸، ارتقاء سطح ارائه خدمات به مددجویان و بهبود شرایط مددسرا در راستای تحقق اهداف سازمانی و تعالی شهری ذیل چشم انداز "تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام"، در دست انجام و اقدام توسط معاونین و شهرداران نواحی منطقه قرار گرفته است.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 14379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =