احتمال حضور دائمی تیم‌ پزشکی در پویش «قرار خدمت»

حاجی‌نورمحمدی گفت: برای رسیدگی به شرایط بهداشتی و درمانی معتادان متجاهر در پاتوق‌ها پیشنهاد دادیم هر هفته یک تیم پزشکی در پویش «قرار خدمت» حضور داشته باشد.

امیر حاجی‌نورمحمدی، سرپرست شرکت شهر سالم شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به پویش «قرار خدمت» که برنامه هفتگی بازدید شهردار تهران از مناطق شهر تهران است، بیان کرد: شرکت شهرسالم پیشنهادی ارایه کرده که در صورت موافقت هر هفته یک تیم پزشکی از شهرسالم هم حضور داشته باشد.

به گفته او، در روز پنجشنبه هفته گذشته و در جریان بازدید شهردار تهران از منطقه ۱۶، برای رسیدگی به معتادان متجاهر در پاتوق معتادان، با دستور شهردار تهران تیم‌های بهداشت و درمان شرکت شهر سالم برای رسیدگی به شرایط درمانی معتادان متجاهر به پاتوق آنها در بوستان میثاق اعزام شدند.

سرپرست شرکت شهر سالم شهرداری تهران، گفت: به دنبال این دستور بلافاصله، ۲ آمبولانس به همراه ۲ پزشک، ۲ دستیار و داروهای لازم برای درمان سرپایی به محل اعزام شدند.

حاجی‌نورمحمدی افزود: در صورت موافقت در قرار خدمت بعدی یک تیم پزشکی از شرکت شهر سالم هم در این بازدیدها حضور خواهد داشت تا در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان، به موارد ضروری رسیدگی کند. 

به گزارش شهر، صبح پنجشنبه -۲۰ آبان ۱۴۰۰- علیرضا زاکانی شهردار تهران در ادامه بازدیدهای هفتگی خود از مناطق پایتخت در پویش «قرار خدمت» به منطقه ۱۶ شهر تهران رفته و در حین بازدید از مجموعه ورزشی میثاق، ابه پاتوق معتادان متجاهر در این بوستان رفت و از نزدیک شنوای مشکلات آنها بود. برخی از معتادان متجاهر از زخم باز خود رنج برده و به همین دلیل از شهردار تهران درخواست رسیدگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی داشتند. زاکانی هم پس از بررسی و موضوع دستور اعزام تیم‌های بهداشت و درمان شرکت شهر سالم برای رسیدگی به وضعیت درمانی آنها را صادر کرد.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 14390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =