خداحافظی اصناف مزاحم از خیابان قلعه مرغی

ابراهیم کوه نژاد از برگزاری جلسه مشترک پیرامون اجرای رأی اصناف خیابان برادران حسنی ( قلعه مرغی ) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری این منطقه گفت: طرح برخورد با قهوه خانه های بدون مجوز با هدف تهران، شهری بدون دخانیات به شکل پایلوت در این منطقه انجام می شود و به همین دلیل با قهوه‌خانه‌های متخلف که بدون مجوز فعالیت می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

او افزود: در این طرح کارشناسان  اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17، بازرسان بهداشت و اماکن حضور داشتند و اخطار جمع آوری قلیان و دخانیات در مهلت 48 ساعته صادر شد و قرار شد در صورت رعایت نکردن این اقدام با حکم مراجع قضایی این مکان ها پلمپ و پرونده قضایی برای متصدی آن مرکز تشکیل شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17 گفت: شناسایی مراکز غیر مجاز عرضه قلیان از طریق شهروندان صورت گرفته است و به عنوان نخستین منطقه شهری تهران، در زمینه اجرای شهری بدون دخانیات گام برداشتیم.

کوه نژاد همچنین بیان کرد: طبق گزارشات واصله در برخی از این مراکز اقدامات خلاف قانون مانند شرط بندی مطرح شده است که در صورت مشاهده بدون هیچ اغماضی نسبت به پلمپ و دستگیری متخلفان و معرفی به مراجع قضایی اقدام می شود. 

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 14410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =