اجرای طرح معبر پاییزی در بوستان های فرامنطقه ای شمال پایتخت

وحید اسماعیلی گفت: طرح معبر پاییزی با هدف بهره مندی از زیبایی های بصری فصل پاییز و ایجاد نشاط اجتماعی در شهروندان در بوستان های فرامنطقه ای شمال تهران اجرا شد.

به گـزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، رئیس اداره فضای سبز شهرداری این منطقه اجرای پروژه فرش برگ های پاییزی را طرحی خلاقانه در شهر دانست و گفت: اجرای طرح های کم هزینه با تاثیر گذاری بالا می تواند شهر تهران را در راستای رسیدن به شهری زیست پذیر برای همه، با حضور و مشارکت شهروندان در لایه های شهر و ایجاد حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا دهد.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح "معبر پاییزی" تا کنون در باغ راه باغ فردوس، بوستان های جمشیدیه، نیاوران و قیطریه اجرا شده است، عنوان کرد : این طرح با استفاده از پتانسیل های طبیعی و گردشگری منطقه یک اجرا شده تا با اهمیت بخشی به مناظر موجود، بتواند در کاهش دغدغه های شهری و ایجاد فضایی دلنشین و آرام برای حضور خانواده ها در طبیعت تاثیرگذار باشد.

اسماعیلی با استقبال از اجرای این طرح بیان کرد: سعی شد برای اجرای این طرح با امتناع از جمع آوری برگ های پاییزی و انتقال برگ ها از سایر بوستان ها به این مکان و جانمایی المان های پاییزی فضایی طبیعی ایجاد شود تا شهروندان بتوانند لحظاتی را در آرامش به گشت و گذار بپردازند.

او گفت: این برنامه تا پایان فصل پاییز در بوستان های شمال تهران اجرا و شهروندان می توانند در قاب پاییزی عکسای زیبای خود را ثبت کنند.

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 14428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =