بازپیرایی بوستان ها و معابر شهری منطقه ۳

حسین سیگارودی گفت: با هدف آراستگی مناظر شهری اقدامات مربوط به هرس، بازپیرایی، کاشت درختان، درختچه های زینتی و گل در بوستان ها و معابر شهری منطقه ۳ انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: هر ساله همزمان با آغاز فصل پاییز، هرس درختان و بازپیرایی بوستان ها و معابر سطح شهر به منظور بهبود رشد گیاهان و آراستگی مناظر شهری و همچنین جلوگیری از بروز حوادث و خطرات احتمالی بارش برف صورت می گیرد.  
او افزود: در این خصوص در تمامی بوستان ها و معابر اصلی از جمله بلوارها، رفیوژها و میادین منطقه، علاوه بر هرس، اقدامات مراقبتی دیگر نظیر کندوکوب، کوددهی، حذف تنه جوش و پاجوش، جمع آوری نخاله و اصلاح خاک، حذف علف های هرز و پاکسازی در حال انجام است.  
سیگارودی گفت: به علاوه، به منظور بهبود جلوه بصری مناظر شهری عملیات گل کاری، کاشت درختان و درختچه های زینتی و رنگ آمیزی المان های پارکی در بوستان های ملت، شریعتی، پایداری، اقاقیا، شاد، آرارات، سئول و ارمغان و در معابر خیابان های شریعتی، ولیعصر(عج)، میرداماد و ملاصدرا در دستور کار است. 

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 14432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =