لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پایتخت

یعقوب هوشیار با حضور در منزل شهدای والامقام گودرزی و ملا حسنی ضمن ابلاغ پیام شهردار تهران به ایشان، با خانواده های معظم این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، شهردار این منطقه با حضور در منزل شهدای والامقام محمد باقر گودرزی و محمد ملاحسنی با خانواده های این شهدای بزرگوار دیدار کرد.
هوشیار با حضور در منزل شهید محمد باقر گودرزی  گفت : از زمان آغاز به کار در منطقه همواره بر لزوم تکریم خانواده شهدا و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت تاکید داشته ایم . از صمیم قلب از خانواده معزز شهدا می خواهیم ما را با دعای خیرشان یاری کنند تا به برکت دعای ایشان بتوانیم توسعه و پیشرفت را در منطقه رقم بزنیم.
همچنین یعقوب هوشیار ضمن حضور در منزل محمد ملا حسنی و دیدار با خانواده این شهید  والامقام تاکید کرد :  هیچ نعمتی بالاتر از شهادت در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نیست و جایگاه شهید ملا حسنی و دیگر شهدا در جامعه بسیار ویژه و شاخص است.
بر پایه این گزارش، هوشیار در پایان دیدارهای دوره ای با خانواده شهدای منطقه ۱۸ تهران، تقدیرنامه هایی با امضا علیرضا زاکانی شهردار تهران را  تقدیم خانواده شهدا کرد و با ابلاغ سلام و آرزوی توفیق از سوی شهردار تهران از همه خانواده های شهدا درخواست دعای خیر جهت توفیق مدیریت شهری تهران برای پاسداشت ارزش های معنوی و انقلابی کرد.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 14454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =