گزینش باید براساس معیارهای دقیق، قانونی و شرعی باشد

اولین نشست سرپرست هیأت مرکزی گزینش با مدیران و کارکنان هسته خدمات شهری با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار و بر ضرورت این امر که گزینش باید براساس معیارهای دقیق، قانونی و شرعی انجام شود، تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران؛ در این نشست جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:  امروز نیاز سیستم اداری کشور به استفاده و استخدام مدیران اندیشمند و متفکر است، لذا باید در فرایندهای جذب و انتصاب افراد، شاخصه های اندیشه ورزی را نیز مورد بررسی دقیق قرار دهید.

در ادامه نشست محمد شوریابی دبیر هیأت مرکزی گزینش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در گزینش اصل بر «احراز صلاحیت ها» می باشد، این اصل را یکی از مهم ترین اهداف مجموعه گزینش برشمرد و گفت: هرجایی که کار کردیم و با تمام توان و انگیزه معنوی وارد میدان شدیم پیشرفت کردیم. با ضعف و خواب آلودگی نمی توان کارهای بزرگ را به ثمر نشاند.

دبیر هیأت مرکزی گزینش افزود: بازگشت به ماموریت ها و وظایف اصلی گزینش، بازسازی ساختار، توانمند سازی کارکنان گزینش، فصل الخطاب قراردادن قانون و دستورالعمل های مربوطه در اعلام نظریه ها، شایسته گزینی در عضویابی و شفاف سازی در اقدامات گزینشی، جزو سرفصل ها و اولویت های ایشان در مجموعه گزینش شهرداری تهران است.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 14456

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =