تبدیل تهران به الگوی جهان اسلام با توجه به روح و کالبد شهر

حسین نظری در مراسمی با تقدیر از خدمات علی توکلی شهردار سابق منطقه ۱۹، حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران را به سید مهدی هدایت شهردار جدید این منطقه ابلاغ و اهدا کرد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم که با حضور معاونین، شهرداران نواحی و شورایاران منطقه ۱۹ برگزار شد، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ضمن خداقوت به همه همکاران شهرداری این منطقه، لازمه موفقیت در کارها و خدمات را صداقت و اعتقاد به باورهای دینی اعلام کرد و گفت: اگر باورهای دینی و کارآمدی نظام را حفظ کرده و در کارها صداقت داشته باشیم می توانیم رضایت مردم را جلب کنیم در غیر این صورت رضایتمندی حاصل نمی شود.    
او رسیدن و تحقق «تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام» را که شهردار تهران به عنوان یک ایده آل و آرمان در نظر گرفته اند، آرمانی محقق شدنی دانست و عنوان کرد: در حال حاضر شهر تهران به عنوان الگویی برای سایر شهرهای ایران در انجام بسیاری از کارهای عمرانی، اجتماعی و فرهنگی محسوب می شود. بنابراین اگر به روح شهر به منظور جلب رضایت مردم و کالبد آن برای کارآمدی نظام توجه و کار کنیم می توانیم این الگودهی را فراتر دیده و برای کل جهان اسلام الگوی خدمت باشیم.
در ادامه رضا محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق به ابلاغ دو طرح ویژه در شهرداری تهران اشاره و بیان کرد: طرح نگهداشت شهر از جمله این طرح ها است که با هدف ایجاد رضایتمندی برای شهروندان ابلاغ شده است. همچنین طرح ویژه دیگری با عنوان «قرار خدمت» با حضور شهردار تهران در مناطق ۲۲ گانه آغاز شده که در همین راستا ضرورت دارد مناطق آمادگی لازم را برای حضور مؤثر شهردار تهران با احصاء موارد، موضوعات و مشکلات منطقه داشته باشند.  
سرهنگ یوسف پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناحیه ابوذر نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن تقدیر از خدمات شایسته علی توکلی شهردار سابق این منطقه در حل مشکلات ۳۰ ساله منطقه ۱۹ از جمله خروج خیابان شهامت از بن بست و تخریب پاساژ توحید گفت: بدون شک آقای هدایت شهردار جدید این منطقه نیز با اجرای پروژه های مهم و بزرگ ادامه دهنده این راه خواهد بود.  
در این مراسم علی توکلی شهردار سابق منطقه نیز با نگاهی به گوشه ای از خدمات دوران مدیریتی خود به مردم شریف منطقه ۱۹ عنوان کرد: در طول خدمت در این منطقه تمام تلاشم براین بوده که آنچه در توان داشتم انجام دهم.
او ضمن خوشامدگویی به مهدی هدایت شهردار جدید این منطقه گفت: بسیار خوشحالم که ایشان مسئولیت خدمت در این منطقه که مردمانی متدین، بسیار خونگرم و قدرشناس دارد را بر عهده گرفته اند.  
توکلی همچنین به تشریح برخی از مهمترین پروژه های توسعه محور و آماده افتتاح منطقه پرداخت.
سید مهدی هدایت شهردار جدید منطقه ۱۹ نیز در ادامه با اظهار خرسندی از توفیق خدمت در این منطقه جنوبی گفت: نگاه ویژه شهردار تهران به مناطق جنوبی، انگیزه خدمت در این مناطق را افزایش می دهد.  
او با اشاره به نگاه کار محوری شهردار تهران عنوان کرد: درهمین راستا با سرلوحه قراردادن این نگاه، تمام توان خود را برای جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان این منطقه و انجام کارهای ارزشمند و خدمات مؤثر به کار می برم.  
این مسئول با اشاره به سوابق اجرایی ۲۳ ساله خود که عمده آن نیز در حوزه شهرداری بوده، ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران، از زحمات شهردار سابق و همکاران خدوم منطقه  ۱۹ قدردانی کرد.
در پایان این مراسم معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ضمن اهدای حکم انتصاب علیرضا زاکانی شهردار تهران به سید مهدی هدایت، از زحمات علی توکلی شهردار سابق این منطقه تقدیر کرد.
 


 

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 14459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =