قدردانی از مروجین و فعالان حوزه کتاب در منطقه ۴

سید حسین میراسماعیلی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به صورت مجازی و اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مدیر روابط عمومی این منطقه با اشاره به قدردانی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی  گفت : همزمان با فرارسیدن ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی و  به منظور بزرگداشت اهالی قلم از نویسندگان، اهل قلم ، کتابداران و صاحبان کتابخانه های خانگی با حضور شهرداران نواحی ۹ گانه تقدیر می شود.
او در ادامه با اشاره به برنامه های مجازی این هفته افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی ، اجرای پادکست فرهنگی ،  مسابقات فرهنگی ، هنری شامل تولید پادکست ، عکس و فیلم با موضوع کتابخوانی و معرفی کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های مجازی هفته کتابخوانی است.
میراسماعیلی همچنین با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته کتاب گفت : در این هفته طرح نذر فرهنگی با هدف اهدای کتاب های کمک درسی به دانش آموزان کم برخوردار و برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در ساختمان های تابعه شهرداری و سرای محله ها اجرا می شود.
مدیر روابط عمومی منطقه ۴ در پایان از برگزاری تور کتابگردی در منطقه ۴ با حضور اهالی فرهنگ و هنر و شهرداران نواحی به منظور بازدید از کتابخانه های فعال در منطقه خبر داد.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 14460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =