مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران منصوب شد

با حکم زاکانی شهردار تهران، «قدرت اله محمدی» به سمت «عضو هیئت مدیره‌ و مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران» منصوب شد.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران طی حکمی «قدرت اله محمدی» را به سمت عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ساماندهی صنایع و مشاغل به مدت یک سال منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«بنا به پیشنهاد معاون خدمات شهری و محیط زیست و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی به استناد مصوبه هیئت مدیره  ومفاد اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به موجب این حکم و به مدت یکسال به سمت « عضو هیئت مدیره و مدیر عامل مذکور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از  پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز«تهران؛ کلانشهر جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالا دستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های مردمی، موجبات خدمت رسانی  مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب عالی در سایه تحقق سیاست ها، اولویت ها و برنامه های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می نمایم.»

۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 14471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =