آماده سازی و تجهیز ۱۴ سایت برف روبی در منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ از تجهیز و آماده باش ۱۴ سایت برف روبی برای مقابله با بارش های پیش رو خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، سید محمد ناظم رضوی گفت: به منظور مدیریت بارش های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در ۳ جایگاه و ۱۴سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفت گانه منطقه مستقر شده اند.

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه سایت های اصلی برف روبی در موتوری سنگین، بزرگراه های شهید آوینی و امام علی (ع) مستقر هستند، افزود: سایت های فرعی برف روبی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه و معابر اصلی مستقر هستند.

او بیان کرد: به منظور مقابله با بارش ها ۱۵۰مخزن زردرنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده مستقر و تعداد  ۵۰ هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایت های برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است.

او با تاکید بر تجهیز اسکان های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان افزود: اولویت مدیریت شهری در زمان بارش های سنگین، پاکسازی بزرگراه ها و محورهای اصلی است و مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه ها کمک بسزایی در خدمت رسانی خواهد داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه ۵ هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی و  ۲ هزار کیسه در هر یک از سایت های نواحی هفتگانه دپو شده است، گفت:  ۴۵ دستگاه ماشین آلات شامل لودر، گریدر، جرثقیل، بالابر، انواع کامیونت، بابکت و تانکر در اختیار سایت های برف روبی است که با شروع بارش برف مورد استفاده قرار می گیرند.

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 14491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =