ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است

نشست صمیمانه حسن محمد حسن زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با فرزندان شهید شاغل در سازمان املاک برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مدیر عامل سازمان در این دیدار که دیروز برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور موثر فرزندان شهید شاغل این سازمان در انجام ماموریت های سازمانی، با آنان به گفتگو پرداخت.

در ابتدای جلسه فرزندان شهید شاغل در سازمان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقای وضعیت سازمانی مطرح کردند.

محمد حسن زاده نیز ضمن تقدیر از مقام شهدا و صبر وایثار خانواده شهدا و ایثار گران دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه دانست و گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

او با بیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

حسن زاده گفت: امید است بتوانیم با کمک همکاران و فرزندان معزز شاغل در سازمان در راستای خدمت رسانی به شهروندان به نحو مطلوب اقدام کنیم تا در پیشگاه خداوند و  خون شهدا و  مردم شرمنده نباشیم و از شما می خواهم در این راه تمام توان و تلاش خود را انجام دهید.

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 14495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =