برگزاری مانور زمستانه در ۱۸ نقطه بزرگراهی شمال تهران

شهرداری منطقه یک تهران امروز سه شنبه ۲۵ آبان ماه در مانور زمستانه شهرداری تهران و پلیس راهور در ۱۸ نقطه بزرگراهی شمال تهران حضور یافت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام این مطلب گفت:  این مانور در منطقه یک در ۱۸ نقطه بزرگراهی همزمان با سایر مناطق شهر تهران با هدف آمادگی نیروها در خدمات رسانی سریع به شهروندان به هنگام بارش برف و ایمنی تردد انجام شد و خودروهای تخصصی برف روبی، ۱۳۷ و شهربان با نیروهای انسانی مربوطه در محورهای بزرگراهی منطقه از جمله شهید آیت الله صدر، شهید مدرس، امام علی (ع)، شهید چمران و... با نصب بنرهای اطلاع رسانی مستقر شدند .
خدامی با اشاره به اقدامات اجرایی ستاد برف روبی در منطقه یک ادامه داد: به منظور ساماندهی و رفع لغزندگی شبکه معابر به هنگام بارش برف ، جانمایی ۳۵۰ هزار کیسه شن مخصوص پیش بینی شده است که تا کنون ۱۲۰ هزار کیسه در ۳۰۰ مخزن زرد رنگ در ۳ هزار نقطه از معابرشمال تهران قرار داده شده اند و تا پایان آذر ماه تمامی کیسه های پیش بینی شده جانمایی می شوند. 
او افزود: در حال حاضر ۱۰ سایت در نواحی ده گانه تجهیز شده و سایت مرکزی گلچین نیز به صورت پشتیبان آماده شارژ و سرویس دهی به سایت های نواحی است.
معاون شهردار منطقه یک بیان کرد: خودروهای برف روب تامین و طبق برنامه خودروهای تخصصی و مکانیزه برف روبی با زمان بندی در منطقه مستقر می شوند.

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 14502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =