فعالیت های مربوط به ورزش بانوان در پایتخت بیش از پیش توسعه می یابد

حسین اوجاقی در دیدار صمیمانه با اعضای تیم والیبال بانوان سازمان گفت: کسی که نگاه قهرمانی دارد سعی می کند در مابقی موقعیت های زندگی نیز نگاه کمال گرایی داشته باشد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، تیم ۱۴ نفره بانوان سازمان ورزش در مسابقات والیبال کارکنان شهرداری مقام اول را کسب کرد. در این مسابقات که بانوان پرسنل شهرداری تهران در آن به رقابت پرداختند، سازمان ورزش مقام اول، منطقه ۱۱ مقام دوم و منطقه ۲۰ مقام سوم را کسب کردند که در  پایان مسابقات از تمامی برندگان با اهدای لوح تقدیر شد.

اوجاقی در این دیدار گفت: یکی قهرمان المپیک و دیگری قهرمان داخل سازمان و محیط اداری می شود، اما هیچ کدام از یکدیگر متفاوت نیستند. امیدوارم شما بانوان که متولی ورزش شهر هستید، خودتان الگوی ورزشی برای شهروندان نیز باشید.

او با بیان اینکه عمده فعالیت ها در ورزش پایتخت مختص ورزش بانوان است، افزود: در سال جاری ۲۲ دوره مسابقه در بخش آقایان و ۲۶ دوره مسابقه در بخش بانوان در شهر تهران برگزار شده است اما باز در ورزش بانوان جای کار بسیار است و باید به بانوان در حوزه ورزش توجه بیشتری شود.

اوجاقی در خصوص اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم که تمامی بانوان پایتخت بتوانند ورزش کنند، گفت: هرچقدر در حوزه بانوان سرمایه گذاری کنیم می توانیم، جامعه قوی و بهتری داشته باشیم. براساس برنامه ریزی ها قرار است، مجموعه ها و زمین های روباز شهرداری تهران به گونه ای بازسازی و طراحی شود که تمامی بانوان بتوانند در این اماکن ورزش کنند.

در پایان این جلسه از بانوان والیبالیست سازمان با اهدای لوح و  هدیه تجلیل شد.

۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 14524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =