الگوی شهرداری دوستدار شهروندان را پیاده می کنیم

حسین کاشانی­ پور در آیین معارفه خود به عنوان شهردار منطقه۲۱ در جمع مدیران شهرداری و وزارت کشور، بر انجام خدمت صادقانه، سلامت و شفافیت در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی­ پور شهردار ضمن تشکر از حضور گرم مدعوین  به ویژه خانواده معظم شهدا در آیین معارفه گفت: راهنمایی ها، دعای خیر و وجود گرامی خانواده شهدا مایه برکت، افتخار و پشتوانه ای محکم برای هر اجتماعی است و من از حضور ارزشمند این بزرگواران تشکر می­کنم.

کاشانی پور با اشاره به اینکه مردم باید طعم خدمت را بچشند، عنوان کرد: جهت تحقق شعار شهردار پایتخت مبنی بر "تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام"، می بایست همتی جمعی در راستای سلامت، شفاف سازی، ناحیه و محله محوری، خدمت صادقانه و در نگاه کلی کار_محوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

شهردار منطقه۲۱ یادآور شد: از ظرفیت وجودی و اندیشه خلاق و مثبت صاحبین صنایع و کارخانجات منطقه که با جدیت چرخ اقتصاد و تولید ملی را به حرکت درمی آورند می بایست در پیشبرد هرچه بهتر و مطلوب تر رخدادهای شهر و شهرنشینی بهره برد.

کاشانی پور گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) می فرمایند "بهترین مردم آن کسی است که بیشترین منفعت را به مردم برسانند"؛ همه شئون بر اصل عدالت استوار است؛ بنیان انقلاب اسلامی نیز بر مبارزه با فساد بوده و مردم شریف کشور ما به شکل جدی خواهان رفع تبعیض، شفاف سازی و برقراری عدالت اجتماعی هستند.

او افزود: روح مبارزه با ظلم و فساد و برقراری عدالت و برخورداری برابر باید در تمامی شئون مدیریت شهری دمیده شود تا همه اقشار جامعه شهروندی فارغ از جایگاه اجتماعی شان، این مهم را با تمام وجود درک کنند. بهترین یاران ما برای رصد درستی این حرکت مردم هستند که انشاالله با آنان به انحاء مختلف ارتباط مداوم خواهیم داشت و اطلاعات دقیق را از مردم خواهیم گرفت.

شهردار منطقه۲۱ همچنین گریزی به فرازی از دعای عهد زد و افزود: به صراحت در این آیه میخوانیم که خداوندا، امام زمان(عج) را برای ما برسان و به واسطه وجود شریف و نازنین ایشان شهرها آباد خواهند شد و مردم در بالاترین سطح کرامت و برخورداری عادلانه قرار خواهند گرفت. اگر می­خواهیم زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الامر باشیم، می بایست آبادانی و خدمت رسانی و حفظ کرامت و ارزش شهروندان را در اعلاترین درجه به انجام رسانیم.

کاشانی پور گفت: شریف ترین، خوش فکرترین و محترم ترین مردم را داریم، با مشارکت دادن آنان در امور شهری و نظرخواهی مستقیم درمورد روند انجام پروژه های شهر؛ می توان نیکوترین اتفاقات را به لطف الهی برای تهران رقم بزنیم.

او ادامه داد: باعث افتخار است که به عنوان یک سرباز در سنگر خدمت، مسیری را که شهردار تهران درخصوص ایجاد شهری الگو برای جهان اسلام و سرافرازی روزافزون شهروندان ترسیم کرده اند، با همراهی و همدلی مسئولین و شهروندان فهیم، به درستی و با گام های استوار طی کنیم.

شهردار منطقه ۲۱ گفت: خدمت به مردم و گشایش از مشکلات آنان باید به گونه ای باشد که خود آنها نتیجه خدمت و گره گشایی را مشاهده کنند. اگر هم خدمتی انجام می شود بی منت باشد.

کاشانی­ پورتاکید کرد: انشاالله با توکل بر خدا می خواهیم الگویی متعالی از خدمت رسانی را در منطقه رقم بزنیم.معاونین و مدیران منطقه باید همدل و همگام در راستای بازسازی و تثبیت اعتماد مردم تلاش کنند تا شهروندان احساس کنند مدیران شهری منطقه دوستدار مردم هستند. شهرداری دوستدار شهروندان را باید محقق کنیم.

او همچنین یادآور شد: مردم باید بتوانند هرآنچه در حوزه شهر و شهروندی به ذهنشان خطور می­ کند را در فضایی آرام و دوستانه مطرح کنند، که این باعث ایجاد آرامش ذهنی خدمت پذیران خواهد شد. این طور نباشد که حتی از طرح نظر خود مأیوس باشد. حداقل بدانند که خواسته آنان در هر حال بررسی می شود و آنچه شدنی است در برنامه اجرایی قرار می گیرد.

۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 14540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =