یادگاران نسل دوم انقلاب در عرصه سازندگی به کشور خدمت می کنند

در نشست صمیمانه شهردار منطقه ۱۰ با فرزندان شاهد شاغل در منطقه از ایشان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، با تلاش اداره ایثارگران منطقه و با هدف گرامی‌داشت نام و یاد شهدا و تکریم خانواده معزز شهدا در فضایی صمیمانه رضایشرفی شهردار منطقه با فرزندان شهدای شاغل در منطقه گفت و گو و به دغدغه ها و مشکلات ایشان رسیدگی کرد.

در این نشست شرفی شهردار منطقه گفت: شما عزیزان، یادگار بزرگ‌مردانی هستید که با نثار خون خود ریشه‌های انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و اینک به‌عنوان یادگاران نسل دوم انقلاب، همانند پدران شهید خود در عرصه سازندگی و خدمت صادقانه به هم‌وطنان خود ایفای نقش می کنند.

او در ادامه بالندگی ایران اسلامی در جهان را مرهون رشادت‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان قلمداد کرد و افزود: خانواده شهدا همیشه با رویی گشاده پذیرای ما بودند و ما شرمنده این عزیزان هستیم که نتواستیم آن طور که شایسته و بایسته این بزرگوران است به آن ها خدمت کنیم.

شهردار منطقه در بخشی از سخنان خود ضمن تشریح مباحث پرسنلی و امکانات مدیریت شهری بر لزوم تکریم فرزندان شاهد و خانواده معظم شهدا تاکید و خواستار برگزاری این برنامه‌ها به صورت مستمر شد و گفت: مایه فخر و مباهات تمامی مسئولین است که شاهد حضور عزیزان شاهد در خانواده بزرگ شهرداری تهران هستیم.

گفتنی است شهردار منطقه در پایان از فرزندان شهدای شاغل در منطقه، با اهدای گلدان و لوح تقدیر تجلیل کرد.

۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر: 14545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =