فرزندان شهدا وارث مکتب و گفتمان پدرانشان هستند

داود گودرزی در نشست با فرزندان شاهد شاغل در سازمان، فرزندان شاهد را وارث مکتب و گفتمان پدران شهیدشان دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا با رفع نیازهای فرزندان شهدا دِین خود را به شهیدان ادا کنیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران ؛ نشست صمیمی فرزندان شاهد سازمان بازرسی با سرپرست بازرسی شهرداری تهران برگزار شد و از یادگاران شهید شاغل در سازمان بازرسی تقدیر به عمل آمد.

داود گودرزی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در جمع فرزندان شاهد سازمان بازرسی، خدمت رسانی و ارج نهادن به خانواده‌ی شهدا و ایثارگران را از وظایف مدیران دانست و گفت: فرزندان شهدا وارث مکتب و گفتمان پدرانشان هستند و ما وظیفه داریم خارج از بحث شعار و در عمل پاسخگوی نیازها و درخواست‌های آنان باشیم .

او به نگرش سازمان بازرسی در کاهش تخلف و مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: برای انجام این ماموریت سنگین یک سری الزامات نیاز است که بخشی از آن بر عهده ما و بخشی هم نیازمند کمک و همراهی تمامی همکاران است.

گودرزی تحول رویکرد و نگرش به مجموعه بازرسی در شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: در این مدت تلاش کرده ایم جایگاه بازرسی در شهرداری احیاء شود و نشان دهیم بازرسی در شهرداری جایگاه ویژه ای دارد.

او بیان کرد: لازمه این تغییر رویکرد، برنامه ریزی، طراحی، اصلاح ساختارها، رویه ها، قوانین و دستورالعمل هاست. هر کدام از ما که در سازمان بازرسی کار می کنیم باید به معنای واقعی بازرس باشیم، نکته بین و دقیق باشیم و لایه های پیچیده را ببینیم و به آنها دقت کنیم.

گودرزی در ادامه عنوان کرد: اگر قرار است از فساد جلوگیری کنیم باید فساد را مهندسی معکوس کنیم و ببینیم چگونه تخلف شکل می گیرد، در کدام بخش ها امکان فساد وجود دارد و ... که اینها نیاز به کمک و تجربه شما دارد.

گفتنی است؛ در این نشست فرزندان شاهد به بیان دغدغه‌ها، مشکلات و موضوعات مختلف پرداختند و سرپرست سازمان بازرسی نیز بر رفع دغدغه‌های آنها تاکید کرد.

۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 14549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =