منطقه ۳؛ مقصد شهردار تهران در بازدید از مناطق

شهردار تهران در چهارمین بازدید از سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق در پویش «قرار خدمت» به منطقه ۳ می رود.

به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی شهردار تهران در چهارمین گام از سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق پایتخت در پویش «قرار خدمت» به منطقه ۳ می رود تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های فنی و عمرانی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی منطقه قرار بگیرد.

 زاکانی در ساعات اولیه صبح در مقبره الشهدای امامزاده اسماعیل  حاضر و به مقام شامخ شهدا با ذکر فاتحه و صلوات ادای احترام خواهد کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده، شهردار تهران در پویش «قرار خدمت» از چند طرح و پروژه فنی و عمرانی، فرهنگی و ورزشی منطقه بازدید میدانی خواهد داشت تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آن ها قرار بگیرد.

پس از بازدید از طرح ها و پروژه های منطقه ۳ شهردار تهران در جلسه ای صمیمی با نخبگان منطقه گفت و گو می کند و از نزدیک شنوای طرح ها، ایده ها و نقطه نظرات آنها جهت بهبود و افزایش سطح کیفی سکونت در منطقه است.

پس از دیدار با نخبگان علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه شورای معاونین شرکت خواهد کرد تا پس از جمع بندی، مصوبات بازدید از منطقه نهایی شود.

به رسم بازدید های گذشته شهردار تهران برای ادای احترام به مقام شهدا و تجلیل و قدردانی از ایثار خانواده های آن ها در منزل خانواده یکی از شهدای منطقه ۳ حضور پیدا می کند.

پس از این دیدار شهردار تهران برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر  در یکی از مساجد منطقه ۳ حضور پیدا می کند و پس از آن دیدار و گفت و گویی بی واسطه با نمازگزاران جهت شنیدن و رفع دغدغه های آن ها خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی شهردار تهران در سه گام قبلی پویش «قرار خدمت» از مناطق ۲۰، ۱۴ و ۱۶ بازدید کرده بود.

۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: 14551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =