لزوم کاهش هزینه های نگهداشت شهر

جلال بهرامی در جریان بازدید از منطقه ۳ و احصاء موارد و موضوعات مختلف، مصوباتی را در حوزه خدمات شهری در این منطقه به تصویب رساند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی " قرار خدمت" علیرضا زاکانی شهردار تهران از مناطق پایتخت ، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، رضامحمدی، مدیرکل هماهنگی و امور مناطق، مدیران عامل سازمان های بوستان ها و پسماند، مدیرکل امور خدمات شهری، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری و مدیران این منطقه با حضور در ناحیه ۲ منطقه ۳ و پس از استماع گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت که توسط سیگارودی، معاون خدمات شهری این منطقه ارائه شد، مصوبات خوبی را در این منطقه به تصویب رساندند.

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه پس از ارائه گزارش جامع مدیران ارشد این حوزه در خصوص وضعیت این منطقه در حوزه خدمات شهری، گفت: برنامه ریزی های لازم برای کاهش هزینه های نگهداشت شهر صورت گیرد و قطعا در این مسیر باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری این منطقه با توجه به نیاز و پتانسیل موجود استفاده شود.

واودر ادامه با تاکید بر اینکه هدف ما در شهرداری تهران خدمت خالصانه به مردم است، گفت: تمامی معضلات و مشکلات باید پس از احصاء به شکل ویژه و کارشناسی شده حل و برطرف شود.

محمدی مدیرکل هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز در این جلسه با تاکید بر اجرای‌طرح تحول نگهداشت شهر در سطح شهر تهران، عوان کرد: تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری پس از آنالیز در بودجه دیده می شود.

وی افزود: در طرح تحول نگهداشت شهر باید به موضوعات جدید و با اهمیت ورود کنید، ضمن اینکه باید از ظرفیت های موجودی که منجر به اتفاقات خوب در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می شود استفاده شود.

۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 14576

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =