انعقاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت بهمن موتور با هدف تامین ۸۵دستگاه خودرو با کاربری خدمات شهری

قرارداد ۸۵دستگاه از محصولات گروهای تجاری با انواع کاربری‌های خدمات شهری بین سازمان مدیریت پسماند و شرکت بهمن دیزل صبح امروز، منعقد شد.

به گزارش خبرنگار شهر،انعقاد قرارداد ۸۵دستگاه از محصولات گروهای تجاری با انواع کاربری‌های خدمات شهری با شرکت بهمن دیزل،صبح امروز_۱۳آذرماه۱۴۰۲، باحضور رضا محمدی، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران و حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران انجام شد.

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این نشست اظهار کرد: شهر باید بصورت مکانیزه نظافت شود و پیمانکاران باید این نکته را رعایت کنند. دوره و زمانی که شهر بصورت غیر مکانیزه نظافت شود، تمام شده است.۱۳۰میلیون متر مربع معابر شهر و همچنین ۶هزارتن زباله در تهران که روزانه تولید می‌شود، باید بصورت مکانیزه نظافت و جمع‌آوری شود.

وی بااشاره به این موضوع که ۲۰۰دستگاه مکانیزه توسط پیمانکاران سازمان پسماند خریداری شده است،گفت:  ۲۰۰دستگاه نیز تا ماه آینده توسط پیمانکاران خریداری خواهد شد. امیدوارم طی پنج ماه آینده تمام ناوگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نوسازی شود.

محمدی با اشاره به اینکه،زباله گردی تبعات زیادی دارد و به دنبال حل این مشکل‌هستیم، گفت: در ابتدا  لازم است تفکیک پسماند را در مبدا انجام دهیم اما برای کاهش این معضل، یا مخازن زباله باید درون ساختمان ها باشد و یا از مخازن جدید استفاده کنیم تا مشکل زبالهگردی حل شود. هم‌چنین خیلی از المان‌های شهر  نیز نیاز دارد تا بصورت مکانیزه نظافت شود.

مدیرعامل سازمان پسماند ادامه داد: ابتدای همکاری با بهمن موتور موفقیت آمیز بود که منجر به قرارداد  ۸۵دستگاه از محصولات گروهای تجاری با انواع کاربری‌های خدمات شهری شد.

حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمن دیزل هم در این نشست اظهار کرد: از همکاری و اعتماد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مفتخریم، شهر در حال حاضر نیاز به سرویس و خدمات دارد و ما می‌توانیم در این زمینه کمک کنیم. در حوزه دستگاه‌های برفروبی و نمک پاشی هم آماده همکاری هستیم.

وی خاطرنشان کرد:مطابق با قرارداد آماده همکاری با شهرداری تهران هستیم و در زمینه خودروی های حمل زباله نیز تولید را شروع کرده‌ایم.

در پایان این نشست مقرر شد که یک کارگروه مشترک بین سازمان مدیریت پسماند و شرکت بهمن دیزل با محوریت طراحی و تولید ماشین آلات خدمات شهری ایجاد شود.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 46190

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =